Hur går det?
Kom hit o titta istället. Vi e bara elva st, men det går bra för alla än så länge. Barret har iof inte kommit igång ännu. Bara två vurpor på tre pass. Men det e ju en dag i morgon. Så vi får se.
Haha man kan inte anklaga honom för att inte försöka i alla fall.
Men börjar du bli varm i kläderna då Lasse?
Jodå, jag börjar hitta tillbaka. Leendet börjar komma fram. Sista passet kördes i regn. Dom andra kom inte ut. Va väl för halt med slicks tyckte dom kanske. Jag har ju tre år att ta igen, så man får ligga i nu. Hur går det för dig då? Det är väl tävling i Falkenberg nu?
Jodå, jag börjar hitta tillbaka. Leendet börjar komma fram. Sista passet kördes i regn. Dom andra kom inte ut. Va väl för halt med slicks tyckte dom kanske. Jag har ju tre år att ta igen, så man får ligga i nu. Hur går det för dig då? Det är väl tävling i Falkenberg nu?
Haha man kan inte anklaga honom för att inte försöka i alla fall.
Men börjar du bli varm i kläderna då Lasse?
Ett stort tack från Kalmar MK's RR-sektion till alla glada förare, mekaniker och supporters som gjorde vår tävling till vad den blev
Tyvärr blev inte vädret riktigt vad vi tänkt oss men det var ju nästan torrt hela tiden.
Vi hoppas på en repris nästa år med fulla startfällt
Tiderna från helgens race finns att beskåda här http://www.mylaps.com/results/showevent.jsp?id=536685
Vet du om det kommer upp foto någonstans från tävlingen? Såg en fotograf runt banan
Vet du om det kommer upp foto någonstans från tävlingen? Såg en fotograf runt banan
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari