www.cyberphoto.se
Får åka till Skärholmen och prova med säkerhetslina :] 139kr kan man mista, det är värre med kameran. Lossnade den helt apropå eller körde du väldigt extremt, typ cross-bana, stunt eller så?
Hittar den inte där??
![Va?? :va :va](/img/smilies/nya/confused.gif)
www.cyberphoto.se
Får åka till Skärholmen och prova med säkerhetslina :] 139kr kan man mista, det är värre med kameran. Lossnade den helt apropå eller körde du väldigt extremt, typ cross-bana, stunt eller så?
Hittar den inte där??![]()
Under övriga stativ, cullman sugklocka 1003
Köp mitt!!![]()
Den här funderar jag på att köpa. Nån som provat den ?
http://www.delkin.com/products/accessories/fat-gecko.html
Den ser riktigt schysst ut! Jag vet inte om jag vågar prova, har en Superduke med mattsvart tank. Har svårt att tro att sugklockan skulle fästa där? Någon som har koll på det?
Ljudet blev också skräp, distar satan över 6000 varv.![]()
Även testat Kjell och Co varianten, men den sög. Eller rättare sagt den sög inte och lossnade jävligt lätt.
Sen tänkte jag smita in till Classe och köpa en tving, borra hål i den på lämpligt ställe och smacka på kamerahuvudet. Då är det definitivt inget som kan röra på sej![]()
Var ska du tvinga fast den på hojen då?:nyfiken
Ang anti-skak funktionen märkte jag att den sög i min budgetkamera. Med den avstängd blev det mycket bättre. Visst det rör sej, men inte så farligt tycker jag.
Kan iof prova sätta lite tejp framför micken för att få bort värsta vindbruset...
Det är inte vinden som stör (kör med tejp) det är vibrationer från motorn som skapar resonans i kameran tror jag. Sen har jag matt lack så det sitter inte superbra. Surt att ha plöjt ner 400 på någon som inte går att använda. Kunde ha supit upp de pengarna i stället.
Lär av Luca ovan, fortsätt konsumera prylar och bygg självNär du sedan har blå tumme kan du ta till spriten
![]()
Inte så snyggt kanske men riktigt jävla stadigt![]()
![]() |
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |