dycka skrev:Som ämnet lyder var köper man det?eller får man bygga ett själv?
tacksam för svar
det gick undan,tack för svaretMagnus skrev:GSXR1100R här på forumet säljer sådana. Kolla hans profil för mer info.
Hmmm hur ska du kunna tanka då? fästet täcker ju locket[PlastRaket] skrev:Det där fixar du lätt själv, 15 min, en bit aluplåt, ett skjutmått, en borr maskin, sen är det klart!
![]()
![]()
Visst du har rätt men för det första är det ju rätt lätt att skruva loss om man nu gör en så monstruöst lång film så inte en tank räcker, man lär ju inte åka omkring med fästet ditskruvat när man inte filmar. men visst jag ska fixa det så du blir nöjd...........GSXR1100R skrev:Hmmm hur ska du kunna tanka då? fästet täcker ju locket![]()
Behövs inte, man köper att färdigt från GSXR11miljoner. Hans fäste kan sitta kvar när man tankar[PlastRaket] skrev:Visst du har rätt men för det första är det ju rätt lätt att skruva loss om man nu gör en så monstruöst lång film så inte en tank räcker, man lär ju inte åka omkring med fästet ditskruvat när man inte filmar. men visst jag ska fixa det så du blir nöjd...........
[PlastRaket] skrev:Visst du har rätt men för det första är det ju rätt lätt att skruva loss om man nu gör en så monstruöst lång film så inte en tank räcker, man lär ju inte åka omkring med fästet ditskruvat när man inte filmar. men visst jag ska fixa det så du blir nöjd...........
![]()
...............sådär ja, nu vad det klart.![]()
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |