Kampfisk

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
Kampfiskar, kampfiskar..
Själv har jag en vithaj i min fattenfyllda lägenhet. Tycker det är helt okej att ha de, den vill ha så mycket kärlek och pussar o gos mm *gos gos*.
Den kommer ju från en bra hajuppfödare och har aldrig visat några aggresiva sidor! Tänker inte bli av me den föräns den ätit upp 2-3 barn. Men de kommer den Aldrig o göra heller.. för allt hänger på mig, ägaren, bara jag inte hetsar honom till att göra de så kan ja lita på honom. till 110%!

Fattar inte varför folk tycker det är obehagligt o hälsa på mig och min RamboRazorBladeRocky .. det är Precis likadant som att ha en guldfisk! Precis lika farligt!

:D :D :D

Mackz

Ny medlem
Gick med
1 Sep 2004
Hoj
-
Kampfiskar, kampfiskar..
Själv har jag en vithaj i min fattenfyllda lägenhet. Tycker det är helt okej att ha de, den vill ha så mycket kärlek och pussar o gos mm *gos gos*.
Den kommer ju från en bra hajuppfödare och har aldrig visat några aggresiva sidor! Tänker inte bli av me den föräns den ätit upp 2-3 barn. Men de kommer den Aldrig o göra heller.. för allt hänger på mig, ägaren, bara jag inte hetsar honom till att göra de så kan ja lita på honom. till 110%!

Fattar inte varför folk tycker det är obehagligt o hälsa på mig och min RamboRazorBladeRocky .. det är Precis likadant som att ha en guldfisk! Precis lika farligt!

Nej, det är så löjligt det där. Man får väl ha vilka varelser man vill som husdjur. Bara för att en enda av samma ras har mördat några människor är det ju inte säkert att min lilla kompis kommer att dräpa oskyldiga, skulle det hända så är det ju jag som hetsar honom till det. Han har visserligen "tatt" :)död ) en tant i trappan en gång men det var jag som hetsade honom till det pga av att tanten hade snott nyckeln till tvättstugan när jag hade tvätt-tid. Rätt ska va rätt liksom. Han är väldigt lekfull och fungerar bra ihop med barnen på gården när de gungar och cyklar eller så.
Glömde att nämna det men jag har en kampriddare, hans svärd är slipat nu och är inte farligare än en smörkniv. Men de var på begäran av hyresvärden, man får trots allt vara lite smidig ibland.

Dominator-Rocks

Guest
Hjälp ni vise :Bugar

Min kampfiskhanne simmar upp o ner.

Blåste bubblor förut men har nu slutat med det, saknar han en :tuttar kampfisk :confused: eller är stackarn :sjuk

Edit..han lever, beter sig nästan som om han var :fyllisar

Tja

Long tima ago så satt jag och en polare och drack öl när vi fick syn på att ena guldfisken simmade som du beskriver, jag tog upp den och stoppade i den i mitt glas med öl (Skäms :rodnar )då vart det en jävla fart pån och han levde i ett halvår till:yoparty

Ge firren en sup!

GsxrAbuser

Drygast i stan!
Gick med
2 Sep 2006
Hoj
*Cr 500 -93 xross*Cbr954 Fireblade china Express
Kampfiskar, kampfiskar..

FAN! du är så jävla rolig!!! hörru!!
:D :D :D
Det är bara idioter som kan läsa och skratta till ditt inlägg eller!?

OBS! Ta åt er!!

Nej, det är så löjligt det där. Man får väl ha vilka varelser man vill som husdjur. Bara för att en enda av samma ras har mördat några människor är det ju inte säkert att min lilla kompis kommer att dräpa oskyldiga, skulle det hända så är det ju jag som hetsar honom till det. Han har visserligen "tatt" :)död ) en tant i trappan en gång men det var jag som hetsade honom till det pga av att tanten hade snott nyckeln till tvättstugan när jag hade tvätt-tid. Rätt ska va rätt liksom. Han är väldigt lekfull och fungerar bra ihop med barnen på gården när de gungar och cyklar eller så.
Glömde att nämna det men jag har en kampriddare, hans svärd är slipat nu och är inte farligare än en smörkniv. Men de var på begäran av hyresvärden, man får trots allt vara lite smidig ibland.

Nemen titta! vad var det jag sa!
Äsch du är för idiotisk för att kommentera.

Last edited:

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM
Last edited:

DR-Zätare

Schneller & schneller!
Gick med
16 Jun 2003
Hoj
Ein liter Blitzkrieg-RR
Köpt en ny kampfisk i dag :yoparty tänkte han skulle få sälskap av en kamp:tuttar men det tyckte inte hon i affären då det är :tuttar som tar :död på hannen om de inte kommer överens :rofl

Uppvisar en hel del likheter med homo sapiens alltså.

Blir kampfiskar också svårt förslappade och lägger sig till med ett lager vinterhull strax efter att de flyttat ihop till gemensam skål?

Nyheter
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife

Motorcykelkörning på klassi...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman Trans...

Ökat antal körkortsåterkallelser

Foto: Liza Simonsson Und...

CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!

Idag har vi äntligen fått s...

BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord

Efter att ha sålt 210 408 m...

Honda Gold Wing fyller 50 år

Sedan 1975 har Honda Gold W...

CFMOTO 800MT-X

Idag har vi nöjet att få sm...

Offroad med CFMOTO 800MT-X

Idag har vi fått bekanta os...

Bike på CFMOTO världslansering!

675SR-R Bike är på plats...

Nya Ducati XDiavel V4: Sporttouring på italienska