Kan din flickvän/pojkvän meka?

TomK

hela världen är min rejsingbana
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawa ZZR1400 och en moppe...
Anneli.a skrev:
Du HAR inte provat mig än, så det blir inte 2 ggr.. hur du o TomK har det kan ju inte jag svara på... :whip

Jag är i alla fall helt oskuld... ähm, jag menar oskyldig. Nä, sege är dålig på att meka - sist så drog hon åt ventillåsningsmuttrarna med 19Nm trots att jag klart och tydligt sa att det skulle vara 25Nm. Tacka sjutton för att det skakar loss och blir haveri då... och för att inte tala om var glykolen hamnade (det vinet tänker inte jag dricka, säger jag bara).

Näru min lilla sockertopp, jag tror det är bäst vi mekar själva först och ser att växlarna trillar i som de ska...

:crash (finns det ingen mekarsmiley ?)

watson

Orka vara tvärtom
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
gsxr 750 -00 och CBR Zoohundra
Det vanliga underhållet fixar jag... Olja, tändstift, bromsvätska, bromsbelägg osv. Felsöka kan jag oxå, men där tar det stopp. Vågar inte gå in och grotta i motorn. Det tar ju mycket längre tid för mej att fixa felet oxå, och är det säsong, så får nån annan göra det..... Man vill ju KÖRA lixom!! :cool: :rolleyes:

Hmm... Vi mekar nog lika bra/dåligt, baby-ninja och jag... :rolleyes: Tur att man har massa polare som kan fixa och dona, och funkar inte det, så finns ju ALLTID Örby Mc!!

/FW

Casca

Numera innehavare av än V-twin
Gick med
7 Apr 2003
Hoj
RSV 1000 -01
Man ska absolut inte släppa en novis ensam i köket, syrrans kille skulle låna bilen en gång, jag bad honom fylla på lite glykol..
Var tror ni den smarte typen hade hällt det ?
Det tog lång tid innan jag fick rent vindrutespolaren och rutan var hyffsat kletig

Anneli

Nu på gatan igen!..
Gick med
22 Jul 2003
Hoj
Fireblade
TomK skrev:
Jag är i alla fall helt oskuld... ähm, jag menar oskyldig. Nä, sege är dålig på att meka - sist så drog hon åt ventillåsningsmuttrarna med 19Nm trots att jag klart och tydligt sa att det skulle vara 25Nm. Tacka sjutton för att det skakar loss och blir haveri då... och för att inte tala om var glykolen hamnade (det vinet tänker inte jag dricka, säger jag bara).

Näru min lilla sockertopp, jag tror det är bäst vi mekar själva först och ser att växlarna trillar i som de ska...

:crash (finns det ingen mekarsmiley ?)

Okej då. Men om Sege är med o tittar på så kanske hon lär sig nåt?.... :crash

IsaE

Ny medlem
Gick med
8 Sep 2003
Hoj
hade en Gsx-r 750
Grabben han kan meka han. :D

Lärt mig otroligt mycket av honom.
Men nåde honom om han rör mina grejer utan lov :whip :D

TomK

hela världen är min rejsingbana
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawa ZZR1400 och en moppe...
Anneli.a skrev:
Okej då. Men om Sege är med o tittar på så kanske hon lär sig nåt?.... :crash

Ja, till slut ska väl något fastna och det kan vara trevligt med någon som håller kameran (dokumentation är bra :tummenupp ) :D

Hagster

Miles high.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
McB skrev:
Värmländska kan vara svårt att förstå. Lyssna bara på Valmers när han mumlar igång. :skrämd

Rengöra tangentbordet ska jag också göra någon gång... Det var längesen sist. Ligger nog en hel middag i form av bröd- och kaksmulor där. :tummenupp

Värmlänska är fint! Och lättförstårligt!

Angående tjejen så vet hon modellbeteckningen men inte mycket mer. Meka kan hon ICKE. :)

Nyheter
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM

KTM har lanserat en helt ny...

ExploreBike: Gotland Grand National 2.0