knutte_66 skrev:Fan, jag vill ha en tjej, oavsett om hon kan meka eller inte...
Lasker skrev:Va ska du me henne till om hon inte kan mecka
Anneli.a skrev:Du HAR inte provat mig än, så det blir inte 2 ggr.. hur du o TomK har det kan ju inte jag svara på...
Anneli.a skrev:Du HAR inte provat mig än, så det blir inte 2 ggr.. hur du o TomK har det kan ju inte jag svara på...
TomK skrev:Jag är i alla fall helt oskuld... ähm, jag menar oskyldig. Nä, sege är dålig på att meka - sist så drog hon åt ventillåsningsmuttrarna med 19Nm trots att jag klart och tydligt sa att det skulle vara 25Nm. Tacka sjutton för att det skakar loss och blir haveri då... och för att inte tala om var glykolen hamnade (det vinet tänker inte jag dricka, säger jag bara).
Näru min lilla sockertopp, jag tror det är bäst vi mekar själva först och ser att växlarna trillar i som de ska...
(finns det ingen mekarsmiley ?)
Anneli.a skrev:Okej då. Men om Sege är med o tittar på så kanske hon lär sig nåt?....
TomK skrev:... det kan vara trevligt med någon som håller kameran (dokumentation är bra )
McB skrev:Värmländska kan vara svårt att förstå. Lyssna bara på Valmers när han mumlar igång.
Rengöra tangentbordet ska jag också göra någon gång... Det var längesen sist. Ligger nog en hel middag i form av bröd- och kaksmulor där.
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |
|