Lite klurig för tanken och styret var inte originalHa ha, bommade en fråga, på RD350!
Kanske för att jag saknar relation till den
Kan vara som du säger.@Henning! Jag såg dina funderingar över vart alla rd350 tagit vägen. Min senaste köptes av en Mats som kallade sig samlare och på samma resa köpte en fint renoverad RD i min kommun, men sedan exporterade den snabbt. Troligen till England där dom är avsevärt dyrare.
Jag har för mig att han bodde i Hudiksvall eller däromkring.
Just eftersom Mats ljuger om sitt syfte så hänger jag ut honom lite så att folk vet vad som sker ifall de säljer sin RD åt honom. Sen får man väl sälja sin RD åt honom ändå ifall man vill men man ska inte tro man sålt till någon samlare som kommer ha den kvar och vårda eller renovera den.
Han skickar ut sms om att han vill köpa RD. Troligen till alla som äger en RD. Han har även haft köpesannonser på blocket.
Några RD försvann väl även i diket på våren men jag tror majoriteten exporterats.
Kan vara som du säger.
Hur ser man att ett fordon exporterats?
Framgår det om man gör en slagning i registret?
Anledningen att jag frågar är att troligtvis denna Mats hört av sig till mig, så nu kollade jag på hans fordonsinnehav, och det är bland annat 24st RD, både 350 och 125.
Så kanske samlare i alla fall?
Eller bara affärsman?
Off topic, men det är ju vinter och intressant ?
Va? På vilken? Vavavava?!?Lite klurig för tanken och styret var inte original
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |