magnus_moss
Racing is life!
- Gick med
- 11 Aug 2003
- Hoj
- Kawasaki Supersport, KTM Supermono, ISR Forgotten Era, Honda CB750
"Server error 500" står det....
Och exakt när står det så?"Server error 500" står det....
När jag avslutningsvis klickar på "Skapa annons" längst ner på sidan....Och exakt när står det så?
Jag testade precis att lägga in en annons, och det gick alldeles utmärkt. Jag fick till och med ta bort denNär jag avslutningsvis klickar på "Skapa annons" längst ner på sidan....
Konstigt. Jag får "Server error" både i Safari och Chrome OCH från telefonen....Jag testade precis att lägga in en annons, och det gick alldeles utmärkt. Jag fick till och med ta bort den
Jag la till en under MC-tillbehör/Övrigt om det kan spela någon roll? Och jag kör Firefox.
Tittade i loggarn och det är något i texten du använder som kraschar scriptet. Jag ser t.ex. "\\xF0\\x9F\\x99\\x82 3..". Så, om du kopierar från t.ex. Word eller något. Klistra in "oformaterat". Jag ska se om jag kan uppdatera scriptet så det tar höjd även för vad än för grejer du får med i din text.Konstigt. Jag får "Server error" både i Safari och Chrome OCH från telefonen....
TACK!!!!!! Tänkte inte på det! Tack!Felet funnet, en smiley i annonstexten:
View attachment 483671
View attachment 483672 är en .png och jag tror att den kom med ifrån en copy-paste från Mozzberkan's inlägg på fejjan.
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |
|
Körkortet får nytt utseende
Det var åtta år sen sist, m... |
|
Specialmodellen Triumph Bonneville Bobber TFC
Triumph Motorcycles har pre... |
|
Ny elektrisk endurohoj: Stark Varg EX!
I förra veckan presenterade... |
|