kaZmur skrev:2286287Jag brukar ha samma problem.
Den bästa lösningen jag hittat hittills:
Drick en STOR whisky, precis nog för att du ska bli lite lite "lullig", sen lägger du dig i sängen så bekvämt som möjligt, slappna av så mycket det går och koncentrera dig på dina fötter. Helt allvarligt, ligg bekvämt, helt stilla, och tänk endast på dina fötter.
Fungerar klockrent för mig iallafall.
med tanke på att man förbränner 2cl 40% i timmen är det nog lungt. Fan tror jag ska tälta på mitt tak nån da men de lär bli satans varmt på morgonen.UltraMarine skrev:2286794Han kanske behöver vara nykter på morgonen?
Tänk på att om man regelbundet dricker alkohol så krävs det hela tiden mer mängd för att uppnå samma resultat.
köp inte elektrik fluggdödare bara.. då blir de. bzzzzz pfttaatttaaaatsststststpffff istället. akompajerat små iriterande blå gnistorThoraby skrev:2286877Värmen åsido, det jag stör mig på är alla flygande insekter som jävlas med att flyga in genom de öppna fönstrerna och slå sig emot allt slå-bart så man itne kan sova. Om det är maljävlar så lämnar de dessutom massa äckliga bruna stripor efter sig![]()
haha har faktikst en. Man får hålla in knappen som sätter igång elflödet i flera minuter för att insekterna ska dö, rena tortyren. Om man släpper dom tidigare ligger de och skakar frenetisk innan de flyger iväg igen. Värdelöst skitprulle skrev:2286904köp inte elektrik fluggdödare bara.. då blir de. bzzzzz pfttaatttaaaatsststststpffff istället. akompajerat små iriterande blå gnistor
Är det ett sånt där tennisraket typ? jag tejpade in knappe och satte den på ladning och hade en uv lampa bakom om dom drogs till. Om man vill sova va de ingen bra ide, om man ville ha underhållning funkade det. Hade man en 5 årig iriterande kusin på besök så va den ovärdeligThoraby skrev:2286924haha har faktikst en. Man får hålla in knappen som sätter igång elflödet i flera minuter för att insekterna ska dö, rena tortyren. Om man släpper dom tidigare ligger de och skakar frenetisk innan de flyger iväg igen. Värdelöst skit![]()
![]() |
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |