Kan inte sova, vad göra för att lyckas somna?

-Rosen-

Ny medlem
Gick med
2 Oct 2005
Hoj
4e 690n står i garaget, nu SMC
läs något intressant tills ögonen går i kors, inte den snabbaste metoden men du spver fint efter det.

rogga R6

www.vsbracing.se
Gick med
2 Apr 2006
Hoj
minimoto/snart barnvagn
har man fönster /balkong och det börjar bli lite svalare ute runt 22
ställ en bordsfläkt i fönstret/dörrhållet som blåser in sval och frisk luft :tummenupp funkar kanon sen ev en till som blåser rakt på dej på max
effekt :banana funkar

UltraMarine

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Inga märkvärdiga saker
kaZmur skrev:
2286287 Jag brukar ha samma problem.

Den bästa lösningen jag hittat hittills:

Drick en STOR whisky, precis nog för att du ska bli lite lite "lullig", sen lägger du dig i sängen så bekvämt som möjligt, slappna av så mycket det går och koncentrera dig på dina fötter. Helt allvarligt, ligg bekvämt, helt stilla, och tänk endast på dina fötter.

Fungerar klockrent för mig iallafall.

Han kanske behöver vara nykter på morgonen?

Tänk på att om man regelbundet dricker alkohol så krävs det hela tiden mer mängd för att uppnå samma resultat.

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
UltraMarine skrev:
2286794 Han kanske behöver vara nykter på morgonen?

Tänk på att om man regelbundet dricker alkohol så krävs det hela tiden mer mängd för att uppnå samma resultat.
med tanke på att man förbränner 2cl 40% i timmen är det nog lungt. Fan tror jag ska tälta på mitt tak nån da men de lär bli satans varmt på morgonen.

Thoraby

Ny medlem
Gick med
2 Apr 2006
Hoj
nopp
Värmen åsido, det jag stör mig på är alla flygande insekter som jävlas med att flyga in genom de öppna fönstrerna och slå sig emot allt slå-bart så man itne kan sova. Om det är maljävlar så lämnar de dessutom massa äckliga bruna stripor efter sig :mad:

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
Thoraby skrev:
2286877 Värmen åsido, det jag stör mig på är alla flygande insekter som jävlas med att flyga in genom de öppna fönstrerna och slå sig emot allt slå-bart så man itne kan sova. Om det är maljävlar så lämnar de dessutom massa äckliga bruna stripor efter sig :mad:
köp inte elektrik fluggdödare bara.. då blir de. bzzzzz pfttaatttaaaatsststststpffff istället. akompajerat små iriterande blå gnistor

Thoraby

Ny medlem
Gick med
2 Apr 2006
Hoj
nopp
prulle skrev:
2286904 köp inte elektrik fluggdödare bara.. då blir de. bzzzzz pfttaatttaaaatsststststpffff istället. akompajerat små iriterande blå gnistor
haha har faktikst en. Man får hålla in knappen som sätter igång elflödet i flera minuter för att insekterna ska dö, rena tortyren. Om man släpper dom tidigare ligger de och skakar frenetisk innan de flyger iväg igen. Värdelöst skit :argpådato

Flamma77

Hojlös halvabstinent helveterinär.
Gick med
24 Sep 2003
Hoj
Fullt möjligt att seriöst tänka tanken på en...
Jag köpte en fläkt på teknikmagasinet för 99 kr. Svalkar skönt. Kompletterat med en kall dusch innan läggdags så att jag är lite nedkyld och öppet fönster då går det faktiskt att sova ok.
Jag överlever nog denna sommar med...

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
Thoraby skrev:
2286924 haha har faktikst en. Man får hålla in knappen som sätter igång elflödet i flera minuter för att insekterna ska dö, rena tortyren. Om man släpper dom tidigare ligger de och skakar frenetisk innan de flyger iväg igen. Värdelöst skit :argpådato
Är det ett sånt där tennisraket typ? jag tejpade in knappe och satte den på ladning och hade en uv lampa bakom om dom drogs till. Om man vill sova va de ingen bra ide, om man ville ha underhållning funkade det. Hade man en 5 årig iriterande kusin på besök så va den ovärdelig :D

AxlySM

Edert tidningsbud, med lem.
Gick med
7 Jan 2005
Hoj
Aprilia MX 125 -04
Vet inte om någon redan föreslagit det, men jag brukar rulla en kylklamp över kroppen, alternativt lägga den någonstans på mig så känns det iaf lite bättre. Och framförallt, försöka att inte koncentrera sig på att man måste sova. Lättare sagt än gjort, men testa. :)

Freddola

Ny medlem
Gick med
23 Jun 2005
Hoj
Husa 650, kawwa 250
Som någon sa tidigare.
På natten blir det svalare och runt 04.00 så försvinner myggen här iaf.
Då öppnar jag fönstret till max och ställer en fläkt som bara blåser in underbar kall luft.
Brukar vara runt 18 celsius då.

Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...