Kan jag bli en egen suverän stat?

P€RRA

BFF
Gick med
31 Mar 2009
Hoj
Njet
vem har sagt att är 7 år? bara för din skull, så berättar jag hur det är och jag är bara 6 år gammal. min profil är ren och skär lögn. kul att du e myndig, du är alltså m.a.o byxmyndig? :lol
SHIFT-tangenten är den där lite kluriga med en pil som pekar uppåt, alltså mot skärmen, du vet den där TV:n som texten helt automagiskt kommer upp på.

2578351562_c422bb96ae.jpg

Bettskena

It's good to be me!
Gick med
7 Aug 2006
Hoj
Gixxer 750 K8
SHIFT-tangenten är den där lite kluriga med en pil som pekar uppåt, alltså mot skärmen, du vet den där TV:n som texten helt automagiskt kommer upp på.

jag gör vad jag vill i min egen stat.

däremot är det snart läggdags för dig, hör hur skötarna kallar på dig i bakgrunden :lol

Hansen.

Outlaw på deltid.
Gick med
27 Feb 2009
Hoj
Gixxer 1000 gatukrigare *såld...*
En 60 årig anarkistgubbe vill starta sin egen stat för att producera maskporr.

Jag är fett på om jag får 20% av den aktuella bruttonational produkten.

Hansen.

Outlaw på deltid.
Gick med
27 Feb 2009
Hoj
Gixxer 1000 gatukrigare *såld...*
javisst.

skillnaden oss emellan i maskproblematiken, är att jag vet var det finns en marknad för att krenga skiten till en bra peng, medans du antagligen stoppar madrassen full med slemmet.

Jeg har oxo kontacKTER!!1 :arsele

Ankan

Perfektare.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
R6 -05
planeten jorden består till 70% av vatten och det verkar duga för 6.5 miljarder människor för att inte tala om alla djur, insekter samt invånare i göteborg :brynad

Jorden består även av stater... Det var väl närmast i skenet av vad som konstituerar en stat som jag fällde min förklenande kommentar om vatten. Men friskt vågat, kör hårt och låt oss få veta när Du går med i FN. Satsa på säkerhetsrådet direkt så att du får lite verkligt inflytande över vad som händer i världen.:yoparty

EmiliosFantomen

Guest
Jag tycker att du ska jobba i motsatt riktning.

Kämpa stenhårt för globalisering, när alla nationer är upplösta jobbar du dig upp till toppen och njuter av världsherravälde.

Ludde-man

örrnnn öööörrrrrrnnnnn ööööööörrrnnnnnnn
Gick med
15 Nov 2004
Hoj
/Honda cbr 1000 rr -08/GSXR1000 -03 rosa edition/Yamaha RX1 skoter-06/mini cross 125cc/KTM 640 -05
Ring Putin o förklara att du har startat en komunistisk stat i swedala och att du beöver hans stöd. om han ställer upp har du fler bakom dig ..
Annars kan du ju komvertera till annan "religon" och be om stöd av dem där nere :arsele

:yoparty

dahlgren

Gick med
9 Jun 2008
Hoj
ZX7R
1: ett geografiskt område
2: en befolkning
3: en styrande elit

kritirierna för en suverän stat jag fick jag lära mig i skolan, tror bara du uppfyller ett

edit. du skulle ju kunna hävda att din kropp är området och kvalstrerna befolkningen. men .. ja

Bettskena

It's good to be me!
Gick med
7 Aug 2006
Hoj
Gixxer 750 K8
Jorden består även av stater... Det var väl närmast i skenet av vad som konstituerar en stat som jag fällde min förklenande kommentar om vatten. Men friskt vågat, kör hårt och låt oss få veta när Du går med i FN. Satsa på säkerhetsrådet direkt så att du får lite verkligt inflytande över vad som händer i världen.:yoparty

innan stater fanns, så var vi bara människor...tills en byråkrat kom och sade att paperwork is the shit.

säkerhetsrådet var ett bra tips. will keep you posted.

Jag tycker att du ska jobba i motsatt riktning.

Kämpa stenhårt för globalisering, när alla nationer är upplösta jobbar du dig upp till toppen och njuter av världsherravälde.

det krävs att alla enas under en gemensam åsikt/sak/bla bla och det är för jobbigt. hur få alla att tycka att bert karlsson e schyst liksom...

Ring Putin o förklara att du har startat en komunistisk stat i swedala och att du beöver hans stöd. om han ställer upp har du fler bakom dig ..
Annars kan du ju komvertera till annan "religon" och be om stöd av dem där nere :arsele

:yoparty

putin är inte kommunist. han är kapitalist.

1: ett geografiskt område
2: en befolkning
3: en styrande elit

kritirierna för en suverän stat jag fick jag lära mig i skolan, tror bara du uppfyller ett

edit. du skulle ju kunna hävda att din kropp är området och kvalstrerna befolkningen. men .. ja

tror du behöver ytterligare en edit...

Oj då, du hör alltså röster? Jobbigt!

:rolleyes:

ja, det är väldigt jobbigt ha dig sittandes bredvid mig och viska hemskheter i mitt öra :lol

Last edited:

Dreggel

Alltid politiskt inkorrekt
Gick med
9 Jun 2007
Hoj
Suzuki GSXR750 1993/95, Suzuki GSXR1000 K6
Visserligen består din kropp mestadels av vatten, men det duger inte.:)

I enlighet med trådens tradition vill jag ta tillfället i akt att påpeka, med en nästan nedlåtande ton, att jag för guds skull hoppas att karlns kropp består mestadels av VÄTSKA och inte vatten. :mattias

Ankan

Perfektare.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
R6 -05
I enlighet med trådens tradition vill jag ta tillfället i akt att påpeka, med en nästan nedlåtande ton, att jag för guds skull hoppas att karlns kropp består mestadels av VÄTSKA och inte vatten. :mattias

En rask googling ger vid handen att sisådär 70 procent av människokroppen består av vatten.http://www.islamiska.org/ftp/vatten.pdf
Just den här sidan säger 60 procent, men med tanke på vad det är för luringar som ligger bakom sidan så får man väl utgå från att det är fel.:hihi

Nyheter
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar

Foto: Liza Simonsson Fra...

Var femte trafikant respekterar inte stopplikten

En ny undersökning där Riks...

Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin