Vikingarockaren
Sommar!!
Dom fårgade lite grejor och så.
Då skulle man nog häldre säga att den låg kvar i fickan sen fisketurenFantômas skrev:Eftersom du (förmodligen) är ca 15 - 16 år så ska du noga vara mer rädd för att Polisen anger att du varit onykter i sin rapport, det kan påverka körkortstillståndet kanske.
Att en kniv skulle påverka lämpet verkar ju konstigt, säg bara att du hade den med dig för att tjejerna var rädda då de har råkat ut för konstiga typer i tvättstugan.
EditOut_Spinner skrev:Då skulle man nog häldre säga att den låg kvar i fickan sen fisketuren
Freppa skrev:. Däremot kan man (bör man, i ditt fall) slipa bort spetsen. Ett skärsår är enbart farligt på rätt ställe, ett knivstick är farligt överallt.
Vikingarockaren skrev:Nu var det ju inte så att jaggjorde nått med tjejerna.
Vikingarockaren skrev:Nehe?
Har du nått bra skäl?
Hur kommer det sig då att du blev visiterad? Eller drog du kniv mot konstaplarna? Konstigt.Vikingarockaren skrev:Ja vi hade laglig tillgång dit.
Jag hade bara kniv just då jag skulle aldrig sticka ner nån bara så där och dom som känner mig vet det. Startar nästan aldrig bråk heller.
McB skrev:Har man kniv på sig på allmän plats så förtjänar man inte ett körkort. Så enkelt är det.
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|