rerell skrev:Kan han, kan du.
nattvakten skrev:det är ju skit att försäkringen sabbar allt, jag fick mitt körkort 28 maj och får betala hutlösa summor för att försäkra.
FZR 1000 -92 28 000 kr hel år, det har jag fan inte råd med
det va LF som jag pratade medSkalman skrev:Kolla med länsförsäkringar. CBR900RR -92, 6000/år halvförsäkring. Bor mitt i Malmö, 33 år med A-körkort sen augusti -03. Helförsäkring landar på lite över tian, men för en hoj som står i 30-35 eller så tycker jag inte det är värt det.
Vad är det för hoj som knubbe sitter på??rerell skrev:Kan han, kan du.
nattvakten skrev:det va LF som jag pratade med
nattvakten skrev:Kan man bli för fet för att åka sport hoj????![]()
bakrund till frågan är för när jag va och kollade på trajja 600 tt så hade jag min bror med mej och han säger då till mej " du kan inte ha en sån hoj du är för stor den ser skit liten ut under dej köp en custom istället" jaha tänkte jag kul
183 cm 120 kg fet javisst
Vad tycker ni ska jag välja för hoj då???? som inte kostar 1 mille i försäkringtassen skrev:Man kan alldrig bli för fet för en sporthoj..........gäller bara att ha rätt hoj...
nattvakten skrev:Vad tycker ni ska jag välja för hoj då????
var ligger dom i inköps pris?tassen skrev:Kawa zx12 r, zrx 1200, yama xj 1300, som det för övrigt är väldans billig försäkring på, sucka 1400 gsx kanske är rätt hoj....![]()
nattvakten skrev:det va LF som jag pratade med
nattvakten skrev:Nu har jag kollat på Falcon och får bilderna vilken sekund som hälst, blir nog affär oxå 11950 halv försäkring hel år
nu ser ni hur fet jag är![]()
nattvakten skrev:om du e fet så e jag megafetnattvakten skrev:Nu har jag kollat på Falcon och får bilderna vilken sekund som hälst, blir nog affär oxå 11950 halv försäkring hel år
nu ser ni hur fet jag är![]()
![]()
HAHAHA det värmer tack ska du haRavetrancer skrev:om du e fet så e jag megafet![]()
![]() |
Bike på CFMOTO världslansering!
675SR-R Bike är på plats... |
![]() |
Nya Ducati XDiavel V4: Sporttouring på italienska
Ny design, ny motor och bät... |
![]() |
MP-Mässan lockade 55.000 besökare!
Hela 55.000 besökte finska ... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Jacob Sjöman Under... |