Kan man knacka ut en fälg?

HW

Behandlar dig som du behandlar mig!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Tillfälligt hojlös
Man kan få häcken full om man är gay också. Tror det ligger närmare tillhands i det här fallet. Nej ärligt talat så tror jag att herr Marklund själv är mycket duktig på det han håller på med. Problemet i det här fallet var att dom åtog sig jobbet, gav ett leveransbesked och först när vi ringde och var riktigt griniga efter några veckor visar det sig att han som lagar fälgarna bara jobbar helger. Vissa helger. Dom visste inte om han skulle komma till helgen, ingen koll på vad han gjort och inte, ville inte lämna ut hans mobilnummer och på helgerna svarar ingen i telefon på firman.
Efter mycket tjat, lite gnäll och ytterligare tjat fick vi snubbens mobilnummer men tyvärr bor han för långt norr ut där dom inte lärt sig trycka på svara-knappen så han gick inte att få tag på i alla fall.

Seriöst skött? Njaaaee!

Marcus_A

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
BMW S1000RR, CRF 450R
Dvdmaster skrev:
Ja, tyvärr så var den min Duke, så går det inte att knacka ut på något sätt. Fälgen är lite intrykt. Tyvärr så kan jag inte lägga uppnågon bild för vet inte något gratis server.

Psssst det går att lägga upp bilder här på sporthoj. :mattias

P.Björk

Ny medlem
Gick med
12 Mar 2003
Hoj
ZX9R -98 8200mil
Kostet78 skrev:
Såså... :ajjabajja Marklund o co är bra att ha att göra med!! De har en hel del kunskap o erfarenhet.. Att de inte hann öppna ditt paket kanske beror på att dom har "häcken full"!!! :arsele
Och när får man häcken full....jo... när man är duktig på sin sak!! :tummenupp

Men visst man ska inte lova något man inte kan hålla så en liten känga kanske du får ge dem!!! :smasha

Men "oseriösa"...ICKE!!!
Vet inte men jag måste hålla med om att Marklund är en av dom mest oseriösa i brancen. Har aldrig vart med om så mycket problem som jag har haft hos honom.
Har en polare som har haft mer problem än Saddam haft med USA.
Allt från små saker till riktigt allvarliga o rent trafik farliga saker.

Kort sagt lita inte ett ord på vad dom säger.du måste få allt skriftligt .

SlirDavid

Xena the warrior princess
Gick med
18 Aug 2003
Hoj
Hånet 900, Yosemite Cruiser
Den där bucklan skulle jag banka till själv utan att tveka. Så länge däcket håller tätt är det ju bara att köra.

Ta en stor gummiklubba och slå hårt. Det är bättre än att bryta långsamt om man är rädd för sprickor. Och värm upp fälgen efteråt med en gasolbrännare några minuter så att materialet normaliserar sig.

Jag tror inte att det lönar sig att värma före för att undvika sprickor eftersom alu blir segare när det är kallt till motsats från allt annat.

Fast det smarta är kanske att lämna in fälgen. Men jag skulle inte gjort det

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...