Kan man radera Allt man nånsin skrivit?

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Till TS.
Vet inte om du är medveten om det men du har just väckt nyfikenhet hos många att söka upp dina inlägg, framförallt de självterapeutiska. Byt nick och glöm sedan bort det här forumet :krama

Det där e snud på förolämpande uppenbart..

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
Be swedie ändra nick till brulle så kan du ju bara försvinna i cyberrymden.
På ett annat forum så var det en snubbe som lackade ur och eddade alla sina inlägg till "slettet", citerade inlägg kunde han ju inte ändra i förvisso. har för mig att han hade många inlägg att gå igenom, du kan ju göra likasamma :D

Kom också på det.

Ankan1

Ny medlem
Gick med
14 Jul 2011
Pendlar i Skåne mellan storstaden och landet.
Hoj
Suzuki Hayabusa / Honda Super Blackbird
Nä men så fjolligt då.Plötsligt vill man bli prästvigd och få alla tidigare synder raderade.Och som om det inte räckte med att byta nick så gör man en psykologisk utvärdering av det på forumet.Haaaaleluuuja ... :crash

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
Inte det jag bryr mig om, de skiter jag i de dryga e att jag kallas för mitt nick av alla som känner mig så e ganska lätt att söka upp saker och för 3-4 år sen skrev jag lite väl öppna saker om min uppväxt...

Men om jag hytter nick ändras de i alla gamla inläggen va? Då blev det genast lite svårare att spåra min trasiga självterapitrådar till mig..

Tycker du att det behövs?
Jag tycker inte att du gjort bort dig.
Jag tror att jag skulle tycka mindre om dig utan bakgrunden.
Det är en del av dig.

frezon

Vem fan är Gudrun Karlsson?!
Gick med
24 Sep 2007
Hoj
HRC Duchunter
Byt nick på nuvarande konto, glöm bort, regga nytt konto och använd i fortsättningen.

VBK

Mas.
Gick med
7 Oct 2007
Hoj
2010 Yamaha FZ1n
Inte det jag bryr mig om, de skiter jag i de dryga e att jag kallas för mitt nick av alla som känner mig så e ganska lätt att söka upp saker och för 3-4 år sen skrev jag lite väl öppna saker om min uppväxt...

Men om jag hytter nick ändras de i alla gamla inläggen va? Då blev det genast lite svårare att spåra min trasiga självterapitrådar till mig..

Skrivklåda på nätet blir man aldrig av med, bara att acceptera och fortsätta där man är i livet just nu.

Om du inte gillar att kallas Prulle av dom du känner är det väl bara att sätta ner foten.

Jag kallas VBK av alla utom släkten och skäms inte för det, hittar dom nått jag skrivit som dom inte gillar så är det deras problem.

Sen som nån skrev så har man ju nått inlägg som man skrivit under inflytande av en öl eller två men det får man stå ut med.

Rockmorsan

Långsamtgående fordon
Gick med
28 Aug 2011
Hoj
Suzuki gsx-s1000fz
Vill du verkligen inte kännas vid eller tycker det är jobbigt med det du skrivit så skapa ett nytt konto och börja om. Låt ditt gamla nick dö ut. Det måste ju finnas massor av folk som kallas Prulle så det lär ju inte vara någon som kopplar ihop det med dig i första taget. Fast jag måste också säga att jag läst mycket av det du skrivit och det gör dig bara till en mer intressant person. Människor som bara lever i det fördolda och aldrig har varit med om något eller aldrig delar det de varit med om är rätt tråkiga människor. Alla människor har perioder då det är riktigt uselt och man mår dåligt, det är en del av livet. Dessutom har alla en bakgrundshistoria. Jag tycker inte alls du behöver byta nick.

Skulle du ha tid så kan du ju alltid gå tillbaka och ta bort vissa enstaka inlägg som känns jobbiga.

Själv har jag både min chef, min kille och mitt ex läsandes på forumet så jag vet att jag får veta om jag skrivit något som ansågs för stötande på något vis och jag tänker mig nog för hur jag formulerar mig lite mer av just den anledningen.

Harmon Rabb

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 May 2004
Hoj
Ducati
Prulle, jag minns vagt vad du skrev för ett par år sedan och oavsett vad det handlade om är det ingen som bryr sig om det idag. Som jag minns det gick du igenom en period av ditt liv och ville ha synpunkter på olika saker och fick väldigt uttömmande svar många gånger av folk som engagerade sig. Om nu någon skulle leta upp det idag är det nog för att de kanske själva befinner sig i en sådan situation som du gjorde och söker svar. Vill du verkligen radera allt det som kanske kan få någon att känna att de inte är unik i att de har en strulig uppväxt? Ditt liv har gått vidare sedan dess och det är ju också hedrande och glädjande för oss alla som varit med några år. Jag säger låt det ligga kvar och om det är besvärande starta en nytt namn på forumet och börja om från början med ett blankt papper.

Indirekt är vi nog många som avslöjat ett och annat om oss själva i syfte att hjälpa andra om nu någon skulle få för sig att läsa sådant som är av mer personlig karaktär. Men ärligt talat tror jag inte att det kommer att ligga oss i fatet. Skulle vara om vi uttryckt oss jäkligt politiskt inkorrekt och råkar senare bli en superkändis eller betydelsefull person i samhället. Har man sådana ambitioner bör man nog hålla sig borta från sociala medier och inte använda mobiltelefon och annat som är lätt att komma åt för de som har rätt kunskaper.

Last edited:

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
Nä men så fjolligt då.Plötsligt vill man bli prästvigd och få alla tidigare synder raderade.Och som om det inte räckte med att byta nick så gör man en psykologisk utvärdering av det på forumet.Haaaaleluuuja ... :crash

Coolt eller hur?

Kollade igenom alla trådar jag skapat, de va inte så illa som jag hade för mig, lite pinsamt att se hur naiv man varigt men inte alls så blottande som jag trodde så skit i det och ta bort den här tråden istället :)

Kul att se att man blivit lite bättre på att stava, går fan inte att läsa va jag skrev i början.

Last edited:
Nyheter
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...