stoooffe
lem!deM
Extrom skrev:jag ha försökt ganska mycket men jag får bara upp den i uppförsbacke...
Hur mycke får du upp den då?
Kopplar du?
Extrom skrev:jag ha försökt ganska mycket men jag får bara upp den i uppförsbacke...
_audi_4_ever_ skrev:Att slanga me en 125a e inget problem om man kan det
Har två kompisar som kör me Yamaha DT 125 som e rätt duktiga på det. En av dem har kommit 1,8 km
En annan kompis kommer också en bit me en RD 125a.
Nejdå. bara du som är en sopa.stoooffe skrev:D
Lite lättare att få upp en DT på bakhjulet än en RS.
philsson skrev:Nejdå. bara du som är en sopa.
stoooffe skrev:Säger du som inte får upp din 250 på bakan.
Det får jag leva med när hojen ligger på skroten.RS "Alex" skrev:varning för slag under bältet
philsson skrev:Det får jag leva med när hojen ligger på skroten.
ja faktiskt.. Blir till å hämta ny RGV på måndag troligtvisstoooffe skrev:Fått försäkringspengar?
philsson skrev:ja faktiskt.. Blir till å hämta ny RGV på måndag troligtvis
Tror det är lika svårt att slanga med 250n som med zpeppys 125a. Handlar om att ha rätt teknik snarare då dessa hojar inte gasreser. Kanske att man kan mixtra till drevningen lite men jag tror att jag siktar på att lära mig fina stoppies först faktiskt. Stoppie känns mindre riskabelt.stoooffe skrev:Gött då får du filma slangningar med den!
philsson skrev:Tror det är lika svårt att slanga med 250n som med zpeppys 125a. Handlar om att ha rätt teknik snarare då dessa hojar inte gasreser. Kanske att man kan mixtra till drevningen lite men jag tror att jag siktar på att lära mig fina stoppies först faktiskt. Stoppie känns mindre riskabelt.
stoooffe skrev:DT ja!
Vi snackar SPORTHOJAR här.
Lite lättare att få upp en DT på bakhjulet än en RS.
jaja.. men då kanske man har en offroad också. Känns som en 4t enstånka är perfekta hojen att lära sig slanga på. kanske stoppies också för den delenstoooffe skrev:okeej
Men när du kan dina stoppies får du börja med slangningarna.
BTW
Ingen mer här som har nån film?
klart den gör.._audi_4_ever_ skrev:Yamaha RD då? Räknas inte de som sporthoj eller?
philsson skrev:jaja.. men då kanske man har en offroad också. Känns som en 4t enstånka är perfekta hojen att lära sig slanga på. kanske stoppies också för den delen
klart den gör..
har man råd tycker jag absolut det. Mycket svårt att lära sig slanga på en 2t spec en sporthoj med lite effekt.stoooffe skrev:Jo klart. Något lättare att lära sig på.
Man kanske skulle köpt en gammal cross som man bara hade till att lära sig slanga osv med.
philsson skrev:har man råd tycker jag absolut det. Mycket svårt att lära sig slanga på en 2t spec en sporthoj med lite effekt.
Sen kan de vara kul att ha nåt att sprätta snö med under det mörka halvåret.stoooffe skrev:hehe ja ekonomin e inge vidare för tillfället.
För väl vänta till sommaren o se vad man kan hitta efter att man sommarjobbat.
philsson skrev:Sen kan de vara kul att ha nåt att sprätta snö med under det mörka halvåret.
helgjobb?..
du vilar ju på skolan såklart..stoooffe skrev:Jo sant!
Men helgjobb, när ska man vila isf.
Pallar ja nog inte med.
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati