Verkar som att Marquez säsong 2020 varade nästan ett race.
Tydligen behöver han 2-3 månader att läka.
Mästare 2020 blir inte Marquez i alla fall.
https://www.crash.net/motogp/news/942789/1/marc-marquez-out-23-months
Verkar som att Marquez säsong 2020 varade nästan ett race.
Tydligen behöver han 2-3 månader att läka.
Mästare 2020 blir inte Marquez i alla fall.
https://www.crash.net/motogp/news/942789/1/marc-marquez-out-23-months
Jag har hört många gånger att "bryta upp ett brått som håller på att läka" är mycket allvarligare. Kan någon förklara varför?Inte helt överraskande när han knäckt frakturen två gånger, lär ta sin tid att läka ordentligt nu.
Den långa återhämtningen kom ju för att pajade igen när han öppnade ett fönster hemma...Så här med facit i efterhand så undrar man ju varför ingen sa stopp när de försökte med comebacken.
Det blev ju bara pannkaka av hela grejen.
Kommer Marquez att ha en spärr i psyket nu, att inte kunna gå all in längre av fruktan att armen permanent blir
obrukbar om en stor highsider händer igen?
Edit:
Eller, jag inser ju att frågan är något dum. Marquez psyke, vilket nog är starkare än de flesta, påverkades ju inte när han fick nedsatt syn ett tag, när han flög av i 300 på Mugello, och alla andra oräkneliga krascher. Han kommer nog tillbaka och vrider på för fullt igen.
Den långa återhämtningen kom ju för att pajade igen när han öppnade ett fönster hemma...
Skickat från min SM-N960F via Tapatalk
Hm. Det har jag missat i sådana fall.. Trodde det var vad man först trodde (spekulationer) men när repsol gick ut med fakta var det faktiskt fönstret.... Har jag fel?Han böjde ju brottet när han försökte köra med, så det var nog lite bidragande till att det gick tokigt att öppna ett fönster.
Hm. Det har jag missat i sådana fall.. Trodde det var vad man först trodde (spekulationer) men när repsol gick ut med fakta var det faktiskt fönstret.... Har jag fel?
Hm. Det har jag missat i sådana fall.. Trodde det var vad man först trodde (spekulationer) men när repsol gick ut med fakta var det faktiskt fönstret.... Har jag fel?
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |