Kan någon som bor nära Falun övningsköra med mig för provet?

blueridge

blueridge
Gick med
3 Jun 2007
Ort
söderöver
Hoj
utan puts
Last edited:

blueridge

blueridge
Gick med
3 Jun 2007
Ort
söderöver
Hoj
utan puts
Asså, jag bror mig inte hur jag kommer dit till uppkörningen, jag behöver inte övningsköra, dina andra alternativ va också själv klart bra och jag skulle så klart låta nån köra mig dit, men är inte säkert om jag bör posta ett nytt tråd för det, vet it va jag ska göra faktiskt.
Enkel fråga;

Känner du någon som har bil med dragkrok och ett b-kort?
Är svaret ja, då tar vi det därifrån.
 

PeterDeleter

Gudomlig sporthojare
Gick med
18 Jun 2015
Ort
Tyresö
Hoj
Suzuki GSX-S1000F
Noterar också att minst 2 kaffe är kontaminerade, sen kan det vara socker också, även i de synbarligen okontaminerade.

Det är värt ett eget inlägg.

Skärpning!

(Tillägger att ni ser ut att ha trevligt. Kanske heter någon Sanna, rentav?)
?
Nä, damerna på "räkbilden" heter Eva och Emma och bjussar på en bild vart jag tog damerna efter den bilden blev tagen? Du har rätt om sockret också, är i min kopp. Du ska inte med på Skördefesten? Vi är 25 deltagare, hälften kvinnor och en plats kvar?

FB_IMG_1690705862743.jpg
 

blueridge

blueridge
Gick med
3 Jun 2007
Ort
söderöver
Hoj
utan puts
?
Nä, damerna på "räkbilden" heter Eva och Emma och bjussar på en bild vart jag tog damerna efter den bilden blev tagen? Du har rätt om sockret också, är i min kopp. Du ska inte med på Skördefesten? Vi är 25 deltagare, hälften kvinnor och en plats kvar?

View attachment 487465
Trodde du ordvitsade...

Nja, det vankas såklart räkor...

Tackar för frågan men gruppkörningar hoppar jag. Har 2 mer eller mindre vaga planer till i år. Årsracet, om vädret medger och en dalslandstur om körkompisen får till det med tiden. Max 4 i grupp, som alla har samma "fönster".

Mitt pilot power 3 höll knappa 500 mil och imorgon blir det byte. Går tillbaka till touringpuckar så jag får ut 7--800 mil.

Åland vill jag se, men då ska jag köra!

Hälften kvinnor(!), jag som inte ens kan bete mig bland folk.

Ha så kul!
 

PeterDeleter

Gudomlig sporthojare
Gick med
18 Jun 2015
Ort
Tyresö
Hoj
Suzuki GSX-S1000F
Trodde du ordvitsade...

Nja, det vankas såklart räkor...

Tackar för frågan men gruppkörningar hoppar jag. Har 2 mer eller mindre vaga planer till i år. Årsracet, om vädret medger och en dalslandstur om körkompisen får till det med tiden. Max 4 i grupp, som alla har samma "fönster".

Mitt pilot power 3 höll knappa 500 mil och imorgon blir det byte. Går tillbaka till touringpuckar så jag får ut 7--800 mil.

Åland vill jag se, men då ska jag köra!

Hälften kvinnor(!), jag som inte ens kan bete mig bland folk.

Ha så kul!
Kan jag locka med "Våffelbruket" istället, kanske? ?

FB_IMG_1690773844422.jpgjordgubbsdrom-for-dig.jpgFB_IMG_1690774267169.jpgvaffelbruket-scaled.jpgVaffelbruket-5-1024x1024.jpgFB_IMG_1690774279402.jpg
 

blueridge

blueridge
Gick med
3 Jun 2007
Ort
söderöver
Hoj
utan puts
Haha, + för ansträngningen!
Ser klart smarrigt ut, förbehållet din tvångsmässiga räkfaiblesse!

Noteras bör att jag har över 60 mil till rikets första.

Gillar verkligen din initiativförmåga och att du gör grejer som folk uppenbarligen hakar på!

Ett varningens ord, dock;

"Ni blir tjocka på allt det där ätandet!"

Somliga av oss jagar bara vägen och nästa pump med 98, glömmer att kolla begivenheter, inte ens bada och söker bara det där ostoppbara garvet i hjälmen.

Jag är för mångfald i utövandet, om än jag saknar förståelse för vissa grenar. Inte sagt att det gäller dina påhitt! Gruppkörningar i stora skaror inte bara ogillar jag, för min personliga del, de skrämmer mig rentav. Detta efter någon kortege och nationaldagsrunda. En norgesemester var vi 9 ekipage. Hade sin tjusning men det gör vi inte om!
 

PeterDeleter

Gudomlig sporthojare
Gick med
18 Jun 2015
Ort
Tyresö
Hoj
Suzuki GSX-S1000F
Haha, + för ansträngningen!
Ser klart smarrigt ut, förbehållet din tvångsmässiga räkfaiblesse!

Noteras bör att jag har över 60 mil till rikets första.

Gillar verkligen din initiativförmåga och att du gör grejer som folk uppenbarligen hakar på!

Ett varningens ord, dock;

"Ni blir tjocka på allt det där ätandet!"

Somliga av oss jagar bara vägen och nästa pump med 98, glömmer att kolla begivenheter, inte ens bada och söker bara det där ostoppbara garvet i hjälmen.

Jag är för mångfald i utövandet, om än jag saknar förståelse för vissa grenar. Inte sagt att det gäller dina påhitt! Gruppkörningar i stora skaror inte bara ogillar jag, för min personliga del, de skrämmer mig rentav. Detta efter någon kortege och nationaldagsrunda. En norgesemester var vi 9 ekipage. Hade sin tjusning men det gör vi inte om!
Kan jag locka med en badtur då, i goda vänners lag? ? Snygg handduk va? ? Du tror väl inte jag har en MC-grupp för att i huvudsak träffa "Skäggmanslaget" klädda som Spökplumpen i sina svarta utstyrslar? ?

FB_IMG_1688963567441.jpg
FB_IMG_1688919355431.jpg
 
Last edited:

Vrak2005

Z800
Gick med
22 Mar 2005
Ort
Kungälv
Hoj
Z800 -14
Övningsköra dit kan bli tight. Jag väntar fortfarande på mitt handledarbevis som jag ansökte om 31 maj.
Ny info från transportstyrelsen. Eleven måste ha ansökt om körkortstillstånd innan mitt handledarbevis kan godkännas. Det förklarar varför jag inte fått något handledarbevis än.
 
Nyheter
Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

MotoGP-Ducati såld på auktion för närmare 5 miljoner

Ducati Desmosedici GP7 är o...

BMW närmar sig MotoGP

Sedan en tid har olika rykt...

2025 års KTM 450 SMR

KTM höjer ribban för 2025 å...

Top