Hejsan,
Lurkat runt på nätet nu tillräckligt men ingen kan säga rakt ut att detta fungerar.
Vad jag eftersöker är följande:
Köra min Scala Rider SHO-1, denna kan ta emot 2 bluetooth signaler.
Ena signlaen vill jag att Zumo 390 ska vara och bara säga directions.
Andra signalen ska vara min mobil, med spotify tex.
Scenario: Lyssna på musik, sen när det är en väganvisning så överöstar den musiken, sen fortsätter musiken spela/går tillbaka till vanligt ljud igen.
Zumo 390 har funktionen att du kan koppla mobil + Bluetooth headset till den.
Däremot vill jag ha Headsettet som "hubb" och endast få vägbeskrivningar från Zumon via denns Bluetooth kanal. Samtidigt har jag mobilen kopplad på bluetooth kanal nr 2 till mitt Bluetooth headset.
Är det någon som har denna GPS (Zumo 390) och kan verifiera att detta går?
Eller är det så enkelt att det är upp till min Intercom och lösa kopplingen och att det kvittar vilken GPS jag har kopplat mot den?
Lurkat runt på nätet nu tillräckligt men ingen kan säga rakt ut att detta fungerar.
Vad jag eftersöker är följande:
Köra min Scala Rider SHO-1, denna kan ta emot 2 bluetooth signaler.
Ena signlaen vill jag att Zumo 390 ska vara och bara säga directions.
Andra signalen ska vara min mobil, med spotify tex.
Scenario: Lyssna på musik, sen när det är en väganvisning så överöstar den musiken, sen fortsätter musiken spela/går tillbaka till vanligt ljud igen.
Zumo 390 har funktionen att du kan koppla mobil + Bluetooth headset till den.
Däremot vill jag ha Headsettet som "hubb" och endast få vägbeskrivningar från Zumon via denns Bluetooth kanal. Samtidigt har jag mobilen kopplad på bluetooth kanal nr 2 till mitt Bluetooth headset.
Är det någon som har denna GPS (Zumo 390) och kan verifiera att detta går?
Eller är det så enkelt att det är upp till min Intercom och lösa kopplingen och att det kvittar vilken GPS jag har kopplat mot den?
Last edited: