Kan nån spela in GP-racet på söndag?

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
Jag åker till Gelleråsen idag, and I ain't never coming back. Inte förrän nästa vecka nån gång iaf.

Jag har glömt ladda min video, så nu undrar jag om nån kan ta på sig det tunga ansvaret att spela in Laguna Seca-racet på VHS åt mig. Du får ett HELT NYTT fyratimmarsband för besväret! Med en sån morot borde det krylla av villiga hjälpare. Jag kommer nog inte att kolla av forumet förrän jag kommer hem, så har just DU hjälpt mig får du gärna skicka ett PM så sammanstrålar vi och byter grejor sen. Tänk bara, ett helt NYTT fyratimmarsband. Hur mycket smuts från kabel-TV vid midnatt ryms det inte på ett sånt?

Please, hjälp mig.

*kjamiz*

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
Swedie skrev:
2323310 Lämna av ett band här så kan jag göra mitt bästa att komma ihåg ditt önskemål...

Det är ett problem, bara. Jag har inget band, och ska åka NUU. Har du inget gammalt band med porr eller F1 eller nåt skit du kan offra. Nytt band får du vid leverans. SNÄÄÄLLA???

Du borde nog ha kört 250SP-rejs idag, för övrigt. KAWAH POWAH!

Edit: Och där löste det sig. Vi ses nog nästa måndag, om inte förr. Vi mejkar switchen då. Eller på gelleråsen bump-o-rama.

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Mattias skrev:
2323311 Det är ett problem, bara. Jag har inget band, och ska åka NUU. Har du inget gammalt band med porr eller F1 eller nåt skit du kan offra. Nytt band får du vid leverans. SNÄÄÄLLA???

Du borde nog ha kört 250SP-rejs idag, för övrigt. KAWAH POWAH!
Ändrad inlägget, kom på att jag har extraband! Fixar det åt dig.

Jodu! Det skulle varit kul faktiskt... får se nästa år om jag skaffar en ZXR 400 till. Beror lite på. Har fått någon lustig känsla i kroppen att jag vill rejsa i 250 SP med 4-takt.

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
Om Swedie skulle glömma bort detta står det vem som helst helt fritt att fixa en backupinspelning. Inte för att jag inte litar på hans förmåga att minnas saker... ehm... men... ja. Jag har sparat alla GP-rejs sen 1995 på VHS ( :3freak ) och jag kan inte sluta. Måste nog fixa en DVD-recorder snart. Komma in i 90-talet, liksom.

håkan

Brumm brumm
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda CBR 1000RR SP
Gp race finns att hämta på ett bra ställe så fort man kan ladda hem det från motogp.com ....

//håkan

RTR

Hjulben
Gick med
26 May 2003
Hoj
ART GSX-R1000
Samma här alla GP sändningar går på Säsongsinspelning i HTPCen
kval och övriga klasser tas bort när jag sett dem men MotoGP racen ligger kvar allihop.
Bara att tjoa till så bränner jag en dvd med valfritt format

Lycka till i LuffLand

Barrichello

Ny medlem
Gick med
10 Jul 2006
Hoj
Blidde inget :(
Bara avi som gäller för mig och helst skicka via internet. Kommer även att ha kvalet och förmodligen warm up:n också.

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024