Speedgirl
Ducatislyna
Oooohhhh sex månader kvar till julafton och jag har redan satt upp nr 1 på listan......
Finns ju även sådana som vibrerar när tjejen tar emot ett sms också...
Det är inte telefonen de kör upp i hyskan
Det är fina presenter till tjejerna.
Dal-Mausen
Synd att jag fyllde år alldeles nyligen då. Vi kanske kan satsa på julklappar oxå så ja slipper vänta så länge
Fast det kanske bara är i Jönköping, smålands Jerusalem, där jag bor som det är så.
Är det bara jag som älskar tjejer som står för att dom tillgodoser sina behov. Har aldrig träffat en kille som inte står för det men många tjejer hymlar med det.
vad menar du nu..Jag hoppas du inser risken med den där önskan
man vet aldrig så noga med mej
Giissssaaa vem som kommer köra i diket om hon får en i julklapp
En tjej på motorcykel i USA blev påkörd bakifrån. Hon förlorade medvetandet och när polis och ambulans dök upp för vidare transport till sjukhus såg dom att hon hade lyssnat på en ipod när hon körde. De tog loss hörlurarna men när de skulle ta bort ipoden såg dom att det gick extra kablar ner i byxorna. De följde sladden och upptäkte at det tydligen har kommit nya "vibrerande tillbehör" till ipoden.
Skulle tro att hon var ganska glad över att hon var medvetslös under den pinsamma upptäkten.
Så tjejer, nån här som kan förklara eller är det bara ännu ett bevis på att Amerikaner inte är som alla andra?
Länk till artikeln (på engelska)
http://www.funtechtalk.com/vibrator-found-in-unconscious-hit-and-run-victim/
Borde ju inte vara svårt att bygga om den där dildon till en vibrerande lösmus istället
Skulle en tjej på motorcykel behöva vibrerande extrautrustning kanske hon istället ska överväga att skaffa en Harley istället? Allt-i-ett...
vad menar du nu..
vad menar du nu..
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras