kanske redan varit uppe,men fy fan va hemskt!!!!

Brutus

Både mysig och porrig.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MT-01 Stage 3
Hur i h-e kan man vara så jävla dum i huvudet så man kör rattfull? Hoppas den jäveln lider nåt fruktansvärt...han förtjänar varenda uns av misär som han befinner sig i och förhoppningsvis så blir det värre...

Fy fan, bli av med sin morsa och dotter...kan inte tänka mig något hemskare.

Hagster

Miles high.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Seriöst... Så jävla sorgligt så det inte är sant! Finner inga ord... Bara sorg och tankar till familjen och hat mot det svinet som körde!

Tänk om det var en själv som drabbades... Sätter mig lätt i fängelse i ett par år för att slå ihjäl svinet! UTAN TVEKAN!

Ugluk

Spritmoralens okrönte Pochahontas
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawa GPZ900T
Hagster skrev:
Seriöst... Så jävla sorgligt så det inte är sant! Finner inga ord... Bara sorg och tankar till familjen och hat mot det svinet som körde!

Tänk om det var en själv som drabbades... Sätter mig lätt i fängelse i ett par år för att slå ihjäl svinet! UTAN TVEKAN!
Jag måste nog erkänna att även jag hade tagit lagen i egna händer om det varit mina anhöriga. En ofattbar tragedi.
:(

Edit: vill minnas att jag läste att 15 000 kör rattfulla varje dag.

Last edited:

twinner

Obemannad.Bekvinnad.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Nej, nästa år.
tror den mannen lider mer än man kan förstå ändå,bästa straffet är ju att han får leva! förmodligen kommer han inte stå ut med alla popup's i huvudet och förr eller senare begå självmord.tror inte jag skulle kunna leva med den skulden på mina axlar...
även den skyldige förarens familj blir lidandes och får sår som aldrig kommer läkas..grymt många människor kommer gråta länge över det här :(

Madhonda

Diamonds and pearls don´t move this girl
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
No more!! :( :( :(
Såhär jag känner jag mig..... :mad: :( :mad: :( :mad: :( :mad: :(

DET FÅR JU FÖR FAN INTE SKE....!!!!!!!

Oskyldiga männsikor dör...bara för att nåt jävla klantrattfyllo ska sätta sig bakom ratten....

Nää..det är så man vill spy....

Kan inte nån helt enkelt hugga av armarna på dom jävlarna.... så kan dom aldrig mer köra bil.... sprithelvetet får dom väl i sig med sugrör... :rolleyes:

Ert svensklärarert
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Spritt ny
Ugluk skrev:
15 000 kör rattfulla varje dag.

Japp, dom flesta är "dagen-efter-rattfyllor", hur många här kör dagen efter? Ganska många skulle jag tro tyvärr,,,
Det arrangerades väl t.om en åkning dagen efter en utekväll :skrämd

Kör inte dagen efter! :fakta

Henken

Guest
Föraren har inte blivit hörd än eftersom han är inlagd på psykiatriska blablabla.

igelhammar

gud är bedragare......
Gick med
7 May 2003
Hoj
yz 144,piaggio 125....
varför bry sig nu,det är ju inget nytt som hänt direkt.alkolås kommer göra världen bättre..

Diversion

Guest
igelhammar skrev:
varför bry sig nu,det är ju inget nytt som hänt direkt.alkolås kommer göra världen bättre..

Dom är överskattade. Alkolås kan möjligen stoppa herr Svensson som bråkat med sin fru på kräftskivan och i vredesmod sätter sig i bilen (vilket ju i och för sig är bra). Dock kommer man inte åt de som har alkoholproblem och regelbundet kör i fyllan för de kommer att hitta sätt att kringå låset.

Skulle det bli lag i morgon skulle jag dock koppla av mitt av rena principskäl.

Last edited:

RJ

God & glad kexchoklad!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
2 st Kawasaki KX450F 12:a och 09:a
Ja det är verkligen sorgligt. Min sambo är uppvuxen i byn där olyckan inträffade. Jag har vänner som tillhör de närmast anhöriga. Det känns så otrolig onödigt. Mina tankar går till de anhöriga.
Så här känns det :gråta :( :mad: :gråta :( :mad:

Nyheter
MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...