:kocko Du är mig en känslig jävel,, Måste du börja böla hela tiden ,, Det är väl bara till att kapa skiten,,blir de inte bra köper man bara en ny,,,,ZXRMANNEN skrev:Tack för svar!. Jag ska kapa en ljuddämpare i kolfiber så jag kommer att vara så försiktigt jag kan.Man får nästan hoppas att det går bra annars börjar man ju gråta!.
Liemannen skrev::kocko Du är mig en känslig jävel,, Måste du börja böla hela tiden ,, Det är väl bara till att kapa skiten,,blir de inte bra köper man bara en ny,,,,
*Superlight* skrev:Jag brukar använda en Dremel med tunn kapskiva, funkar kanon
Om du får nån skada så lägg i den med epoxi
Jajamen,,,å då vet ju jag hur det är med det silvertejp alltså,,har ju en visss erfarenhet med detZXRMANNEN skrev:Tack för ett givande svar!. Hmm ja om det går åt skogen så har man ju alltid silvertejp!
Liemannen skrev:Jajamen,,,å då vet ju jag hur det är med det silvertejp alltså,,har ju en visss erfarenhet med det
Givetvis,,,,, lite gult på hojen åxå bara sen är den ju som tyska flaggan,,, Då känner man ju sig hemma,,,he he heZXRMANNEN skrev:Så sant så!.. Det kommer att gå klockrent det är jag säker på!.. Fina fälgar du har fått nu Liemannen!..
Liemannen skrev:Givetvis,,,,, lite gult på hojen åxå bara sen är den ju som tyska flaggan,,, Då känner man ju sig hemma,,,he he he
Lovar du????????? he he he,,sen ska det bytas musik i garaget åxå,,nu är det bara Rammstein å Kraftwerk som gäller Å på helgerna ska vi skruva iförda endast ett par Lederhosen,,ZXRMANNEN skrev:Ja gör du det så byter jag garage
Liemannen skrev:Lovar du????????? he he he,,sen ska det bytas musik i garaget åxå,,nu är det bara Rammstein å Kraftwerk som gäller Å på helgerna ska vi skruva iförda endast ett par Lederhosen,,
Liemannen skrev:Lovar du????????? he he he,,sen ska det bytas musik i garaget åxå,,nu är det bara Rammstein å Kraftwerk som gäller Å på helgerna ska vi skruva iförda endast ett par Lederhosen,,
Klockrent var å kollade på dem i Copenhagen,,det värsta jag settMattiaz skrev:I mitt garage spelas endast Rammstein
givetvis,, har inte jag fixat till den där jävla R1:an???? det fixar vi i helgen SvärmorsdrömmenZXRMANNEN skrev:Är du helt :kocko jag kommer inte att flytta ut. Hasse
Tror du att du har maskin/er till att få dämparen snyggt? Seriöst nu!.
Liemannen skrev:Klockrent var å kollade på dem i Copenhagen,,det värsta jag sett
Japp,,de spelar den 23,24 juni i Berlin tyvärrr så kan jag inte åka dit,,är ju med lurad till Assen vid den tiden ,,men det lär ju bli rätt gött åxå om vädret e okMattiaz skrev:Ja fy fan.. .de är gudar för mig! Har precis allt de gjort.... tom beställt en tavla som ska pryda vardagsrummet
Kollade på dom i Globen... ja tror nästan jag ådrog mig en whiplashskada
Är faktiskt jävligt sugen på att leta mig ner till Tyskland eller liknande på nån av deras konserter... vet att de har en konsert i Berlin (samma arena som i Live aus Berlin ... Wühnhede eller va den heter...) till sommaren... enligt rykten kommer det spelas in delar till en ny live-dvd
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|