Video Karatefylla JJ(CBR)JJ

Fisken

Vänsterhänt
Gick med
13 Sep 2008
Hoj
Dajtåna trackbike
I like!
Killen är ju ganska begåvad filmkille, med en, om än annorlunda, stor portion humor! Så kör hårt, laborera lite mer med inställningar på kameran. +1 faktiskt.
Och alla ni som kommenterar körningen, montera själv en kamera på hojen så ska ni se att 8 av 10 kör också som fanskapet är snott.

Risbrännaren

Ny medlem
Gick med
27 Oct 2011
Hoj
1987 Honda CBR1000F, Husaberg 501FE.
Hoppas du inte lyckas med vad jag gjorde nyss ute på vägen i en kurva. Låg i strax över 100 och lyckades få upp bakhjulet på den vita linjen. Hela kurvfan efter så gick jag på drifting. Ok jag har skitdäck (AVON) på min, men va en close call jag gjorde.

JJ(CBR)JJ

Nybörjare!
Gick med
1 Dec 2010
Hoj
Bmw S1000RR 2010
Hoppas du inte lyckas med vad jag gjorde nyss ute på vägen i en kurva. Låg i strax över 100 och lyckades få upp bakhjulet på den vita linjen. Hela kurvfan efter så gick jag på drifting. Ok jag har skitdäck (AVON) på min, men va en close call jag gjorde.

Tur det gick bra eller fall!..

bebbe

Ehhhh
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
Nej
Borde själv inte säga någonting........ Men ta det lugnt. Krävs en stor portion tur för att klara sig i längden. Alla har inte det.

I övrigt, kör hårt :tummenupp

PatrickR6

Blå Vit !
Gick med
22 Sep 2008
Hoj
CB1000R
Vända sig om och peka finger är enligt mig barnsligt och fegt på en 2 hjuling, stanna och säg det till han i ögonen om du vågar. Jag hade då läxat upp det om du så visade mig nageln.
Kör för guds skull inte på vägmarkeringarna i regn som hela forumet nu informerat dig om.
Nästa gång du klipper rött o kryper ut i en grön fil så kanske det råkar stå en R32a där som klipper dig och fjoll hondan.
Sorry om jag låter sur, men vårdslösa idioter i trafiken finns det gott om, tur att du håller dig nere i göteborg ^^

JJ(CBR)JJ

Nybörjare!
Gick med
1 Dec 2010
Hoj
Bmw S1000RR 2010
Vända sig om och peka finger är enligt mig barnsligt och fegt på en 2 hjuling, stanna och säg det till han i ögonen om du vågar. Jag hade då läxat upp det om du så visade mig nageln.
Okej det tycker du! Men en fråga då till dig!
Hade du stannat framför en långtradare för att försöka snacka med han?:död

Jokenr1

Medlem
Gick med
2 Oct 2008
Hoj
KTM 1090 Adventure R 2017, Yamaha XT 600z Ténéré 1988
Såg dig i går när du stod parkerad vid Skogome, typ vid någon matbutik.

Kom puttrande på min blåa knall... såg att du hade kameran på hjälmen redo haha :tummenupp

PatrickR6

Blå Vit !
Gick med
22 Sep 2008
Hoj
CB1000R
Okej det tycker du! Men en fråga då till dig!
Hade du stannat framför en långtradare för att försöka snacka med han?:död

Absolut ! jag hade pallnitat och siktat in mig på det mittersta extraljuset med vänster öra, sedan ställt mig upp, pekat finger som du och lägga bena på ryggen ^^

Nyheter
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras