Karibiskt hojmode

pajo

Nybliven Stockholmare
Gick med
6 Mar 2003
Har varit på semester på Bonaire och Aruba nyss och kan lugnt säga att 90% av alla sporthojar som rullar där ser ut ungefär som denna! Då jag aldrig såg någon hastighetsskylt som tillät med än 60 km/h förstår man ju att de bygger om hojarna för att vara snabba i starten men inte körbara när det svänger (fanns en del kurviga vägar)! Såg allt från Hayabusa till 80-tals GSX-R som hade förlängda svingar.
Coola är de i all fall :yoparty

Bifogat

• Yamma1.JPG
    Yamma1.JPG
    114 KB · Visningar: 879
  • yamma2.JPG
    yamma2.JPG
    137.3 KB · Visningar: 469
  • Yamma3.JPG
    Yamma3.JPG
    132.8 KB · Visningar: 496
Det är det det handlar om...
Blir nog en ZX12 r till nästa år....drevad för max 115 km/tim och så får man bygga en sving så lång så att det går att acca fullt uten att det slår runt... :mad: :kocko :huvet

Är det inte för att minska risken att slå runt när den feta flickvännen sätter sig därbak? :hihi :hihi :hihi

Iceman1975 skrev:
Var det Turbo på den?

Inte vad jag såg, men det kanske Mattiaz kan svara på för han dreglade duktigt när han såg denna!

Snake: Fanns en del feta brudar där, men de åkte mest bakpå HD och andra glidare. De få tjejer som satt bakpå sporthojar var allt annat än feta! Kurviga kan man lugnt kalla dem, men inte feta :tuttar . Troligen de enda kurvor dessa hojar får uppleva :D

Sjysst och inte sudda regnumret, nu kanske någon långfingrad individ som läser här åker över och plockar den... :(

När dom ändå förlänger svingen sådär kan dom passa på och förlänga framgaffeln oxå...en sportchopper..

Skitfult är förnamnet och smaklöst är efternamnet.. :zpy :zpy

Caffe skrev:
Sjysst och inte sudda regnumret, nu kanske någon långfingrad individ som läser här åker över och plockar den... :(

Driver du med oss eller? :va

Jag kunde inte se nån turbo på den vid granskning.... däremot lät den INGENTING. Jag och Pajo var och hämtade vatten några meter ifrån där den stod, och när vi gick tillbaka så stod inte hojen kvar, vi hörde inte ens att den startade så jag vet fan inte ifall det var nått riktigt Yoshimurasystem på den....

Såg EN original R1 på aruba, resten av sporthojarna hade förlängd Swing..... och alla köra omkring i shorts, t-shirt och ingen hjälm :rolleyes:

Kolla detta då...

Snubben som sitter på muren kliar sig i huvudet och undrar vad fan detta är för skämt :hihi

Bifogat

• r62.jpg
    r62.jpg
    21.9 KB · Visningar: 213
  • r61.jpg
    r61.jpg
    65.1 KB · Visningar: 260
  • r6.jpg
    r6.jpg
    72.4 KB · Visningar: 249
Nyheter
Nya Indian Pursuit Elite