Karlshamn ikväll?

MILKY

NB Racing Developments
Gick med
22 Apr 2004
Hoj
BMW K1200S
Vi har så fantastiskt fint väder här nere idag så att man vill ju bara gasa hela dagen, men tyvärr går inte det då man måste betala räkningar också...

För er som bor i närheten av Karlshamn så skulle det vara roligt att samlas ikväll o köra en sväng. Mötesplats Torget hmm ja 18.00 är väl ok antar jag .. Så banga inte ur nu!..

MANGAN

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
YAMAHA YZF 450F -08 Performance by OvesMotor / Mangan-racing
ZXRMANNEN skrev:
Vi har så fantastiskt fint väder här nere idag så att man vill ju bara gasa hela dagen, men tyvärr går inte det då man måste betala räkningar också...

För er som bor i närheten av Karlshamn så skulle det vara roligt att samlas ikväll o köra en sväng. Mötesplats Torget hmm ja 18.00 är väl ok antar jag .. Så banga inte ur nu!..

Jobbar eftermiddagen denna vecka :6surkart :hördu :huvet :(

Last edited:

MILKY

NB Racing Developments
Gick med
22 Apr 2004
Hoj
BMW K1200S
Fan det är ju inte alls bra!. Torsdag är ju en röd dag så då kanske vi kan åka lite slang eller så, ta en längre tur kan jag också tänka mig. Sugen?.. Finns det inga på SH som bor i Karlshamn eller i Blekinge trakten?.

PenDragon

En räv på hög nivå
Gick med
15 Mar 2003
Hoj
Yamaha YZF600R Thundercat -97 (såld)
Jag är helt klart med på torsdag då givetvis även jag är ledig :)
Kanske även kan få med mig Mago och Bergan.

MANGAN

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ZXRMANNEN skrev:
Fan det är ju inte alls bra!. Torsdag är ju en röd dag så då kanske vi kan åka lite slang eller så, ta en längre tur kan jag också tänka mig. Sugen?.. Finns det inga på SH som bor i Karlshamn eller i Blekinge trakten?.

På torsdag låter fint fast kan hålla det öppet lite för vi kanske ska till Liseberg

Klart det finns SH:are från K-hamn fast inga aktiva knappt (i vårt gäng iaf). vi är ett gäng på 7-8 st när alla är samlade sen finns det säkert en del andra gäng också skulle försöka samla alla någon gång

>Edit:

har du haft cyckel länge?? har aldrig sett till dej i karlshamn ...tror ja :va ..eller ja kanske tom känner dej :va

Last edited:

MILKY

NB Racing Developments
Gick med
22 Apr 2004
Hoj
BMW K1200S
PenDragon skrev:
Jag är helt klart med på torsdag då givetvis även jag är ledig :)
Kanske även kan få med mig Mago och Bergan.

Det vore kul!. Hmm jag tror att jag såg dig igår, körde du nere vid vägga o valde att inte köra om en slö glidare?... :) .. Jag stod på andra sidan o tvättade hojen nämligen. Hur skall vi höras av om det blir ngn körning da? Har bara Internet på jobbet o det är lite bökigt att dra ner dit bara för att kolla SH .

MILKY

NB Racing Developments
Gick med
22 Apr 2004
Hoj
BMW K1200S
MANGAN skrev:
På torsdag låter fint fast kan hålla det öppet lite för vi kanske ska till Liseberg

Klart det finns SH:are från K-hamn fast inga aktiva knappt (i vårt gäng iaf). vi är ett gäng på 7-8 st när alla är samlade sen finns det säkert en del andra gäng också skulle försöka samla alla någon gång

>Edit:

har du haft cyckel länge?? har aldrig sett till dej i karlshamn ...tror ja :va ..eller ja kanske tom känner dej :va

Hmm nä aktiva finns det nog inte många. Jag är faktiskt nykläckt, jag kör en ZXR 750 89a Blå/Vit/Grön. En gammal klassiker med luffarturbo :) ... Jag brukar köra med Marcus Ohlsson som har en blå R1 och med Dan Som har en Dominator o med Henrik som har en silvrig honda ala Streetfighter stuk . Det vore ju roligt om vi kunde bli ett stort gäng som kör, oftast när man ser ngn som kör så kör dom själva o det är ju lite trist. Skall man införa en dag i veckan som är en fast dag för dom som vill träffas o köra lite? Torsdagar som Ex för då kunde man dra rundan bort till Oves o ta en grillad o spana lite bågar!.

MANGAN

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ZXRMANNEN skrev:
Hmm nä aktiva finns det nog inte många. Jag är faktiskt nykläckt, jag kör en ZXR 750 89a Blå/Vit/Grön. En gammal klassiker med luffarturbo :) ... Jag brukar köra med Marcus Ohlsson som har en blå R1 och med Dan Som har en Dominator o med Henrik som har en silvrig honda ala Streetfighter stuk . Det vore ju roligt om vi kunde bli ett stort gäng som kör, oftast när man ser ngn som kör så kör dom själva o det är ju lite trist. Skall man införa en dag i veckan som är en fast dag för dom som vill träffas o köra lite? Torsdagar som Ex för då kunde man dra rundan bort till Oves o ta en grillad o spana lite bågar!.

Ahh Henrik Braun (HenRRik) här på forumet menar du?? min polare vi kör altid i hopp nästan, Marcus Ohlsson vid tågstationen?? hans granne o kompis är ja kompis med (Magnus_bra) här på forumet han har en 954 som jag fast blå, Dan känner jag inte dock ...där ser man vad världen är liten :nicka

Torsdagar låter som ett bra förslag Eller måndagar funkar också Claessons har öppet till 20.00 då fast torsdagar är nog bättre ändå

Vi ska köra kortegen nu på lördag om ni är sugna på att hänga med http://www.night-eagles-mc.com

Samling vid Glassbåten vid 14.00 ?? då man måste vara där (i kristiansdad) iaf 3 timm innan för att komma in på området

..jag kommer dock inte att köra ifrån glassbåten för jag befinner mig på ripa banan (Motocross bana i kristiansdad) hela helgen då det går Syd Cuppen i motorcross där (jag är mekaniker åt en kille) men ja tänkte att ni kunde komma o plocka upp mej + några till som ska med ner o titta vi kommer ha motorcycklarna där nere

Låter detta som en bra ide?? :va :va

MILKY

NB Racing Developments
Gick med
22 Apr 2004
Hoj
BMW K1200S
MANGAN skrev:
Ahh Henrik Braun (HenRRik) här på forumet menar du?? min polare vi kör altid i hopp nästan, Marcus Ohlsson vid tågstationen?? hans granne o kompis är ja kompis med (Magnus_bra) här på forumet han har en 954 som jag fast blå, Dan känner jag inte dock ...där ser man vad världen är liten :nicka

Torsdagar låter som ett bra förslag Eller måndagar funkar också Claessons har öppet till 20.00 då fast torsdagar är nog bättre ändå

Vi ska köra kortegen nu på lördag om ni är sugna på att hänga med http://www.night-eagles-mc.com

Samling vid Glassbåten vid 14.00 ?? då man måste vara där (i kristiansdad) iaf 3 timm innan för att komma in på området

..jag kommer dock inte att köra ifrån glassbåten för jag befinner mig på ripa banan (Motocross bana i kristiansdad) hela helgen då det går Syd Cuppen i motorcross där (jag är mekaniker åt en kille) men ja tänkte att ni kunde komma o plocka upp mej + några till som ska med ner o titta vi kommer ha motorcycklarna där nere

Låter detta som en bra ide?? :va :va

Precis den Henrik, han har ju sitt garage strax utanför Hinsatunneln ( Stavas det så ? :) Min polare Martin Stenholm som jobbar på Mekonomen har sin bil i samma garage nämligen... Ja han Marcus som bor nere vid stationen. Magnus har ju precis köpt sin Honda, den var ruskigt fin speciellt nu som han har ordnat till baken på den. Jag har ju tyvärr inte möjlighet att ha det så med tanke på åldern på min hoj, ser lite nördigt ut om man försöker ordna till en gammal hoj på det sättet .... Dan bor i karlshamn men kommer från Ronneby, han har en slöööööö Dominator..Jag har planerat att åka på kortegen hur länge som helst men tjejen vill att vi skall åka till Danmark o så, det är ju helvete att man skall missa det... Är det jag som är klen??? :) ... Måste nog bli lite tuffare!.... Ang en fast dag i veckan som alla kan samlas på så är nog torsdag den bästa anser jag , du kan ju sprida detta vidare till dina polare så kanske det blir ett par bågar som sluter upp. Är 18.30 en bra tid?

Hur blir det nu på torsdag?

MANGAN

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ZXRMANNEN skrev:
Jag har planerat att åka på kortegen hur länge som helst men tjejen vill att vi skall åka till Danmark o så, det är ju helvete att man skall missa det... Är det jag som är klen??? :) ... Måste nog bli lite tuffare!.... Ang en fast dag i veckan som alla kan samlas på så är nog torsdag den bästa anser jag , du kan ju sprida detta vidare till dina polare så kanske det blir ett par bågar som sluter upp. Är 18.30 en bra tid?

Hur blir det nu på torsdag?

He He Man måste ju ställa upp för flickvännen :tuttar också i bland eller :va

Torsdagar blir bra, 18:30 är inte det lite sent :confused: eller det är klart endel jobbar kanske till 18.00

Angående denna torsdagen vet jag inte ännu hur det blir med liseberg ännu

MILKY

NB Racing Developments
Gick med
22 Apr 2004
Hoj
BMW K1200S
MANGAN skrev:
He He Man måste ju ställa upp för flickvännen :tuttar också i bland eller :va

Torsdagar blir bra, 18:30 är inte det lite sent :confused: eller det är klart endel jobbar kanske till 18.00

Angående denna torsdagen vet jag inte ännu hur det blir med liseberg ännu

Hmmm jo dom säger ju att man måste det!...

Ja precis 18.30 blir nog bäst då många jobbar osv , det är ju snart varmt o gott även på kvällarna så då är det ju inga problem... Eller måste du vara hemma med flickvännen o hålla handen :) ....

Jag åker INTE till Danmark då min kära flickvan har ändrat sig, nu ska vill till Liseberg på lördag ... Helt otroligt att man bara står ut med dessa tvära kast :) ..

Min polare vill sååååååååå gärna åka en sväng idag trots blåsten, så jag kommer nog att köra en sväng ikväll om det inte regnar vill säga. Vi borde ju ha allas Telenummer så kan bara dra iväg ett mess om det blir ngn körning .? Elr? ...

MANGAN

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
jo tel nr vore bra, det kan vi ju byta allesammans om vi träffas på torsdag

PenDragon

En räv på hög nivå
Gick med
15 Mar 2003
Hoj
Yamaha YZF600R Thundercat -97 (såld)
ZXRMANNEN skrev:
Det vore kul!. Hmm jag tror att jag såg dig igår, körde du nere vid vägga o valde att inte köra om en slö glidare?... :) .. Jag stod på andra sidan o tvättade hojen nämligen. Hur skall vi höras av om det blir ngn körning da? Har bara Internet på jobbet o det är lite bökigt att dra ner dit bara för att kolla SH .
Hmm det kan nog mycket väl ha varit ja, låter väl inte likt mig att inte köra om dock, men jo, det kan nog ha varit jag ;)
Hm, tror JAG såg DIG idag, runt 16:45 på 29:an? Var på väg hem från jobbet, bara sett en sån ZXR här i stan nämligen.
Hur som helst ska jag kolla upp med Mago / Bergan angående torsdagen, hade för övrigt alla planer på att köra kortegen så då tänker jag minsann haka på er ;)
Mangan aka Omöjlig-att-få-tag-på-på-icq-eller-liknande ;)

Hmm, måste köra imorrn, abstinensen sätter in känner jag.

Förresten Mangan, tycker inte jag sett dig ute någonstans, kör mer, jobba mindre ;D

MILKY

NB Racing Developments
Gick med
22 Apr 2004
Hoj
BMW K1200S
PenDragon skrev:
Hmm det kan nog mycket väl ha varit ja, låter väl inte likt mig att inte köra om dock, men jo, det kan nog ha varit jag ;)
Hm, tror JAG såg DIG idag, runt 16:45 på 29:an? Var på väg hem från jobbet, bara sett en sån ZXR här i stan nämligen.
Hur som helst ska jag kolla upp med Mago / Bergan angående torsdagen, hade för övrigt alla planer på att köra kortegen så då tänker jag minsann haka på er ;)
Mangan aka Omöjlig-att-få-tag-på-på-icq-eller-liknande ;)

Hmm, måste köra imorrn, abstinensen sätter in känner jag.

Förresten Mangan, tycker inte jag sett dig ute någonstans, kör mer, jobba mindre ;D

Ja det var säkert jag, har inte heller sett ngn som har en gammal ZXR i stan. Ja kolla med dom det vore ju kul o köra lite. Hmm du skall ut o köra idag alltså men fan då hakar jag ju på i så fall... Hur dags skall du ut o köra? Så kan vi ju ,mötas ngnstans. Jag skall se om Marcus o Dan skall med en sväng också!.

MANGAN

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ska vi sikta inn os på 13.00 vid glassbåten i morron???

...ska nämligen ut en sväng efter jobbet i kväll så de får inte bli förtidigt

MILKY

NB Racing Developments
Gick med
22 Apr 2004
Hoj
BMW K1200S
MANGAN skrev:
ska vi sikta inn os på 13.00 vid glassbåten i morron???

...ska nämligen ut en sväng efter jobbet i kväll så de får inte bli förtidigt

Helt ok, jag kommer! Hmm jaså du skall supa på Lord Nelson ikväll då förstår jag . Hmmm ja där har man varit full ett par gånger :)

MANGAN

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kl 13.00 spikat. Samling vid glassbåten i morron. för alla som vill komma

mvh Mangan

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...