Karlshamn ikväll?

MANGAN

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
YAMAHA YZF 450F -08 Performance by OvesMotor / Mangan-racing
Blade 4-ever skrev:
Jepp, riktigt kul dag idag :tummenupp Kul å träffa lite fler eldskälar å en sliten mangan :fyllisar

Trodde dock det skulle vara fler som gillade att leka med sin hojar, nästan bara RP som lekte tyvärr :arsele

Nästa gång får ni komma till K-na så kan vi köra lite feta rödljusrejs, var ju några som verkade vilja det :)

Edit: Om det är någon som har lite feta bilder på nån i RP idag så maila gärna oss dem på info@rovenspagar.com :Bugar

Kul att ni kom
..nästa gång ska jag se till att inte vaa så bakfull så ja med kan leka lite :banana

PenDragon

En räv på hög nivå
Gick med
15 Mar 2003
Hoj
Yamaha YZF600R Thundercat -97 (såld)
Grymt kul idag, inget snack om saken! Är smått chockad över uppslutnigen av folk, 21 pers fick jag det till, vilket är ungefär det dubbla vad jag räknade med!
Tack till Rövens Pågar som dök upp med stunthumör ;)
Tack även till allt trevligt folk från Karlshamn som jag hoppas se mer av på torsdagar runt 18:30 ^^

Last edited:

da-geez

Medlem
Gick med
19 Aug 2003
Hoj
2004 GSXR 1000
Fan.. vi var tre från ronneby som var på väg ner idag men blev försenade pga
att vi hade en oljeslukande best med oss.. :huvet Hade nog varit jävligt kul att annars om ni nu va 21 stycken..

Men det blir väl fler gånger?

Mago

I am Sofa King
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Kavasaki ZX-7R -97 *såld*
Ja det var la trevligt. Blev en rejäl touringrunda till slut! :)

PenDragon

En räv på hög nivå
Gick med
15 Mar 2003
Hoj
da-geez skrev:
Fan.. vi var tre från ronneby som var på väg ner idag men blev försenade pga
att vi hade en oljeslukande best med oss.. :huvet Hade nog varit jävligt kul att annars om ni nu va 21 stycken..

Men det blir väl fler gånger?
Det kommer helt klart att hända igen ja :)
För nuvarande så är torsdagar 18:30 den spikade veckodagen och tiden som det gäller, samling vid Glassbåten i Karlshamn, precis som idag!
Ni är allt väldigt välkomna ;)

da-geez

Medlem
Gick med
19 Aug 2003
Hoj
2004 GSXR 1000
PenDragon skrev:
För nuvarande så är torsdagar 18:30 den spikade veckodagen och tiden som det gäller, samling vid Glassbåten i Karlshamn, precis som idag!

Gött de..! :tummenupp

MILKY

NB Racing Developments
Gick med
22 Apr 2004
Hoj
BMW K1200S
Ja det var kul att vi blev så många!.. Så jag väntar med spänning om vi blir lika många nästa vecka på Torsdag! ....

MILKY

NB Racing Developments
Gick med
22 Apr 2004
Hoj
BMW K1200S
PenDragon skrev:

Tog du lite kort? Vore kul att se dom!.

PenDragon

En räv på hög nivå
Gick med
15 Mar 2003
Hoj
ZXRMANNEN skrev:
Tog du lite kort? Vore kul att se dom!.
Jo jag tog en hel del kort men jag är på tok för lat för att plocka väck ansikte / nummerplåtar på folk så jag orkar inte lägga upp dem här ;)

MANGAN

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
YAMAHA YZF 450F -08 Performance by OvesMotor / Mangan-racing
vilka ska åka kortegen i dag?? hur dags åker ni??

...jag kommer att åka från Ripa (motorcrossbana i Kristianstad) till Kasern gården ca kl 16.oo då vår tävling slutar lite i senaste laget :4skrika

OBS!! glöm ej kontanter då det kostar en liten slant att komma inn + att glöm inte att ha soppa i tanken

PenDragon

En räv på hög nivå
Gick med
15 Mar 2003
Hoj
MANGAN skrev:
vilka ska åka kortegen i dag?? hur dags åker ni??

...jag kommer att åka från Ripa (motorcrossbana i Kristianstad) till Kasern gården ca kl 16.oo då vår tävling slutar lite i senaste laget :4skrika

OBS!! glöm ej kontanter då det kostar en liten slant att komma inn + att glöm inte att ha soppa i tanken
Jag / berg / Mago / ytterligare en person till ska dit... skulle inte Fenriz m.fl. åka från Karlshamn också? Var / När osv?
Skulle Mange och dem åka med dig därifrån Mangan?
Ska vi kanske möta er där? Om vi hittar dvs, eller ska vi träffas på stället?

PenDragon

En räv på hög nivå
Gick med
15 Mar 2003
Hoj
Vi är ett gäng på 4 pers som sticker till Kristianstad ganska snart, vi är förmodligen vid Glassbåten och inväntar eventuella eftersläntrare någon gång mellan 14:00 och 14:30!

MILKY

NB Racing Developments
Gick med
22 Apr 2004
Hoj
BMW K1200S
PenDragon skrev:
Jo jag tog en hel del kort men jag är på tok för lat för att plocka väck ansikte / nummerplåtar på folk så jag orkar inte lägga upp dem här ;)

Körde ni lungt sen? :) .....

Skulle du kunna maila lite bilder? Gärna på min hoj med om du tog de :) .. Maila mig gärna ditt nummer , råkade radera ditt Telnummer så maila de me.

Ha det gött!

PenDragon

En räv på hög nivå
Gick med
15 Mar 2003
Hoj
ZXRMANNEN skrev:
Körde ni lungt sen? :) .....

Skulle du kunna maila lite bilder? Gärna på min hoj med om du tog de :) .. Maila mig gärna ditt nummer , råkade radera ditt Telnummer så maila de me.

Ha det gött!
Vi kör ALLTID lugnt :p
Hm, mjo, det skulle jag kanske kunna göra, eller så kan vi lösa det på annat vis. Kan smsa över mitt nummer igen, köra idag förresten? Är ju grymt väder!
Några som är på?

MILKY

NB Racing Developments
Gick med
22 Apr 2004
Hoj
BMW K1200S
PenDragon skrev:
Men... vadan detta? :|
Var den inte söndrig nog? ;)

Ikväll kan jag tänka mig en runda om ngn är sugen. Tror ni inte att jag måste åka till Sthlm på Torsdag så jag har ingen möjlighet att hänga med på torsdag. Hmm man borde sluta jobba o istället bara köra hoj o kolla på brudar. Vad händer på Söndag?, Mangan du sa ju att det var ngt som mickes motor skulle arrangera!?... Vilka ska dit?... PenDragon, smsa ditt nummer till mig igen så vore det kanon.

PenDragon

En räv på hög nivå
Gick med
15 Mar 2003
Hoj
Vädret ser ju lovande ut för morgondagen, verkar bli uppehåll och inte för jäkla kallt iaf!
Jag kommer om inte vädrets (eller jobbets) makter hindrar mig att vara vid Glassbåten 18:30, förhoppningsvis i sällskap med Mago. Hoppas det blir hyfsad uppslutning iaf!

PenDragon

En räv på hög nivå
Gick med
15 Mar 2003
Hoj
BAAAAAAAAH jävla skitväder! :huvet
Lär väl inte bli något körande idag om detta vädret fortsätter... vilket jag tyvärr tror att det kommer att göra :(
Aja, kanske är bättre väder imorrn och lite folk som är sugna på att köra?

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning