Karlshamn ikväll?

MANGAN

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
YAMAHA YZF 450F -08 Performance by OvesMotor / Mangan-racing
ZXRMANNEN skrev:
Ikväll kan jag tänka mig en runda om ngn är sugen. Tror ni inte att jag måste åka till Sthlm på Torsdag så jag har ingen möjlighet att hänga med på torsdag. Hmm man borde sluta jobba o istället bara köra hoj o kolla på brudar. Vad händer på Söndag?, Mangan du sa ju att det var ngt som mickes motor skulle arrangera!?... Vilka ska dit?... PenDragon, smsa ditt nummer till mig igen så vore det kanon.

Vafan :4skrika såg blocket annonsen, ska du sälja nu innan sommaren börjat :va :va

vaför detta :confused: :confused:

PenDragon

En räv på hög nivå
Gick med
15 Mar 2003
Hoj
Yamaha YZF600R Thundercat -97 (såld)
Ja vafan är det här Nicklas? o_O
Ska du sälja pärlan? :\ Kanske pga nytt hojköp?

MILKY

NB Racing Developments
Gick med
22 Apr 2004
Hoj
BMW K1200S
MANGAN skrev:
Vafan :4skrika såg blocket annonsen, ska du sälja nu innan sommaren börjat :va :va

vaför detta :confused: :confused:

Hmm jo ni har rätt. Jag har satt ut en annons på hojen , detta pga köp av ny. Får jag inte vad jag begär så behåller jag den såklart. Får jag vad jag begär så kanske Oves får sig ett litet besök.. Vi åker väl inom på torsdag hoppas jag , vore kul att spana in lite hojar.... Var nere på kontoret igår o tvättade den, hmm just då ville jag bara behålla den, o så tror jag faktiskt att det blir !... Syns vi imorgon om vädret är ok elr? såg ni Sune i söndags? Var han rå elr?.. Fan jag hade lovat bruden att vi skulle på Morsdag middag , ehhh ja vad gör man?!!!.. Måste vara klen asså....

MANGAN

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ZXRMANNEN skrev:
Hmm jo ni har rätt. Jag har satt ut en annons på hojen , detta pga köp av ny. Får jag inte vad jag begär så behåller jag den såklart. Får jag vad jag begär så kanske Oves får sig ett litet besök.. Vi åker väl inom på torsdag hoppas jag , vore kul att spana in lite hojar.... Var nere på kontoret igår o tvättade den, hmm just då ville jag bara behålla den, o så tror jag faktiskt att det blir !... Syns vi imorgon om vädret är ok elr? såg ni Sune i söndags? Var han rå elr?.. Fan jag hade lovat bruden att vi skulle på Morsdag middag , ehhh ja vad gör man?!!!.. Måste vara klen asså....

VAd blir det för cykel isf??, jag kan inte följa med på torsdag JOBBAR :6surkart . jo jag såg sune har sett han många ggr innan också men är inte så impad av honnom tycker Magnus Karlsson (Swedish Stunt & Wheelie Team) kör bättre.
SLUTA VA SÅ MESIG :tungan .......

..... visa vem som bestämmer åk lite på bakhjulet o sånt med henne så hon inser att mc åkning är roligare än morsdag middag :fakta

Bifogat

• dsc00230 .jpg
    dsc00230 .jpg
    15.1 KB · Visningar: 59
  • dsc00231[1].jpg
    dsc00231[1].jpg
    13.6 KB · Visningar: 51
  • dsc00232.jpg
    dsc00232.jpg
    10 KB · Visningar: 53
  • dsc00235.jpg
    dsc00235.jpg
    20.5 KB · Visningar: 54
Last edited:

MILKY

NB Racing Developments
Gick med
22 Apr 2004
Hoj
BMW K1200S
MANGAN skrev:
VAd blir det för cykel isf??, jag kan inte följa med på torsdag JOBBAR :6surkart . jo jag såg sune har sett han många ggr innan också men är inte så impad av honnom tycker Magnus Karlsson (Swedish Stunt & Wheelie Team) kör bättre.
SLUTA VA SÅ MESIG :tungan .......

..... visa vem som bestämmer åk lite på bakhjulet o sånt med henne så hon inser att mc åkning är roligare än morsdag middag :fakta

Vet inte till 100% faktiskt. Vill ha en 1000cc av ngt slag ialf... Ja fan om hon sitter bak så kanske den orkar upp på gas ju :).... Är det ngt som är sugen på en runda idag by the way? Nice väder ju .

MANGAN

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ZXRMANNEN skrev:
Vet inte till 100% faktiskt. Vill ha en 1000cc av ngt slag ialf... Ja fan om hon sitter bak så kanske den orkar upp på gas ju :).... Är det ngt som är sugen på en runda idag by the way? Nice väder ju .

Köp en CBR 1000 :tummenupp :tungan :tungan ...hehehe det skulle va de va ,fast hon kanske inte skulle uppskatta det så mkt eller :va
ja gott väder är det, fan att man ska jobba eftermiddagen hela veckan :4skrika

MILKY

NB Racing Developments
Gick med
22 Apr 2004
Hoj
BMW K1200S
MANGAN skrev:
Köp en CBR 1000 :tummenupp :tungan :tungan ...hehehe det skulle va de va ,fast hon kanske inte skulle uppskatta det så mkt eller :va
ja gott väder är det, fan att man ska jobba eftermiddagen hela veckan :4skrika

Hmm den skulle passa mig fin fint, tycker den är asrå faktiskt. Jo hon gillar att åka fort, men bakhjulet är hon inte så sugen på. Ja fan va synd, vi skall ut ikväll vid 18.30 för en liten runda. Imorgon är spikat ialf :) ..

MANGAN

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ZXRMANNEN skrev:
Hmm den skulle passa mig fin fint, tycker den är asrå faktiskt. Jo hon gillar att åka fort, men bakhjulet är hon inte så sugen på. Ja fan va synd, vi skall ut ikväll vid 18.30 för en liten runda. Imorgon är spikat ialf :) ..

På fredag blir det nog en runda är ledig då :tummenupp fast jag ska mecka cross maskinerna så de är klara för tävlingen på lördag först :4skrika

PenDragon

En räv på hög nivå
Gick med
15 Mar 2003
Hoj
ZXRMANNEN skrev:
Tackar för senast! :p Blev ju en trevlig liten runda trots allt... illa att herr Mago hade värdelös timing bara ;)
Jag dyker givetvis upp imorrn, i sedvanlig ordning med Mago och bergan (förhoppningsvis)!
Fredagen lär det väl också bli en liten runda på isf ;)

MILKY

NB Racing Developments
Gick med
22 Apr 2004
Hoj
BMW K1200S
PenDragon skrev:
Tackar för senast! :p Blev ju en trevlig liten runda trots allt... illa att herr Mago hade värdelös timing bara ;)
Jag dyker givetvis upp imorrn, i sedvanlig ordning med Mago och bergan (förhoppningsvis)!
Fredagen lär det väl också bli en liten runda på isf ;)

Tack skall du ha!.. Fredag är det flickvänkväll så då kan jag inte ( Ja jag är en mes Mangan :) ) .... Borde inte vi hårda grabbar som kör hoj ta en fest ngn dag framöver?. Vore kul att bli lite på örat o snacka skit...

PenDragon

En räv på hög nivå
Gick med
15 Mar 2003
Hoj
ZXRMANNEN skrev:
Tack skall du ha!.. Fredag är det flickvänkväll så då kan jag inte ( Ja jag är en mes Mangan :) ) .... Borde inte vi hårda grabbar som kör hoj ta en fest ngn dag framöver?. Vore kul att bli lite på örat o snacka skit...
Snacka skit gör jag så bra ändå, men visst, det skulle väl vara trevligt ;)
Du hade väl inte haft inflyttningsfest ännu eller hur var det? :p
Ack, nu måste man skynda sig, 30 min till action.

PenDragon

En räv på hög nivå
Gick med
15 Mar 2003
Hoj
Dåligt tryck i tråden känner jag... något folk som tänker dyka upp idag vid 18:30? :)
Vädret ser ju ok ut iaf... jag dyker väl upp om jag har tid ^^

Mago

I am Sofa King
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Kavasaki ZX-7R -97 *såld*
Det var folk och jobbade på sträckan nu. Så det är väl lite svårt att säga om det är åkbart eller inte.
De slutar väl iofs. som vanligt folk.

MILKY

NB Racing Developments
Gick med
22 Apr 2004
Hoj
BMW K1200S
Har inte haft hojen nu på ett tag, det är ju inte speciellt roligt att köra när den går på 3 cyllar :mad: Men på torsdag ska jag hämta den från verkstan, så då ska det bli åka av :yoparty

Har sett att vädret ska vara surt hela veckan, har nämligen tagit ledigt bara för att kunna åka lite .. Ahh vädret suger phett asså...

Om det är ok väder på Torsdag så hoppas jag att det kommer några till Glassbåten som spikat!..

Funderar på att dra till Kalmar på lördag, är det någon som är sugen på en lite längre tur? .

Om inte annat så syns vi på Tors..

Mago

I am Sofa King
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Kavasaki ZX-7R -97 *såld*
Ja jag är på om det är fint väder! Varit så kasst i flera veckor nu

marcus nilsson

Sommaren är här
Gick med
22 Jun 2003
Hoj
KTM 640 sm, kinaminimoto
när brukar folk träffas vid glassbåten om man ska ut och åka? jag är ledig och i karlshamn ikväll, hoppas det kan klarna upp lite på några timmar!

Blade 4-ever

Rövens Pågar
Gick med
18 Mar 2003
Hoj
Red mechanostrider
Nån som e sugen på att köra skiten ur sin hoj i Karlskrona på lördag :confused: (om vädret tillåter)

Vi är några iallafall... återkommer med tider vid ett senare tillfälle om någon e sygen :arsele

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning