VTRjonte skrev:Truten fråga regeringen innan du lovar å hänga med
Oooops glömde denna också
VTRjonte skrev:Truten fråga regeringen innan du lovar å hänga med
:kocko Attt DU inte spolar henne,,,hon är ju bara till problem,.,,,häng me oss å ge Spriten en chans på Lördag iställetZXRMANNEN skrev:Hmmm jo dom säger ju att man måste det!...
Ja precis 18.30 blir nog bäst då många jobbar osv , det är ju snart varmt o gott även på kvällarna så då är det ju inga problem... Eller måste du vara hemma med flickvännen o hålla handen ....
Jag åker INTE till Danmark då min kära flickvan har ändrat sig, nu ska vill till Liseberg på lördag ... Helt otroligt att man bara står ut med dessa tvära kast ..
Min polare vill sååååååååå gärna åka en sväng idag trots blåsten, så jag kommer nog att köra en sväng ikväll om det inte regnar vill säga. Vi borde ju ha allas Telenummer så kan bara dra iväg ett mess om det blir ngn körning .? Elr? ...
ZXRMANNEN skrev:Oooops glömde denna också
:kocko Det är ju Han som får Husarrest för all framtidVTRjonte skrev:Du störta regeringen eller hur du kommer å
Liemannen skrev::kocko Det är ju Han som får Husarrest för all framtid
På tal om att köra Nu har vi bokat färjebiljetterna Antar att Hon åxå ska med ,,eller????ZXRMANNEN skrev:Oooops glömde denna också
:kocko Inte då,,,,,,, det är bara som dy tror men kör du en liten sväng,,så länge du kanZXRMANNEN skrev:Så fort Vtrnörden och Spicegirlstysken såg denna tråd så spårade den ju ur fullständigt!
Jag får mera än ni får tillsammans
Apor
ZXRMANNEN skrev:Så fort Vtrnörden och Spicegirlstysken såg denna tråd så spårade den ju ur fullständigt!
Jag får mera än ni får tillsammans
Apor
Att han aldrig kan bestämma sig,,vare sig det gäller hojar eller Brudar ,,Vi får väl ta å bestämma åt honom,,så han kommer någon stans i sommarVTRjonte skrev:Så går det Undrar vem som blir spicegirlwannabe när han får sin fälgar lackade(igen)
Liemannen skrev:På tal om att köra Nu har vi bokat färjebiljetterna Antar att Hon åxå ska med ,,eller????
ZXRMANNEN skrev:Jaså är dom bokade hmm ellerhur! O vart ska ni bo
Jag är Mannen med Stort MMMMMMMMMMMMMM
VTRjonte skrev:Så går det Undrar vem som blir spicegirlwannabe när han får sin fälgar lackade(igen)
Japp så går det för honom,,,, han skulle lagt ner det när han hade chansen Nu sitter han där me skägget i brev lådanVTRjonte skrev:
:kocko Inbillning baraZXRMANNEN skrev:Dom kommer att bli asråa!.. Hojen ska få sig en helt ny look i slutet på sommaren!
VTRjonte skrev:
:kocko Vi uppger bara ditt namn,,så är det DU kommer inte undan nu,,,,inte ens med Henne framför digZXRMANNEN skrev:Jaså är dom bokade hmm ellerhur! O vart ska ni bo
Jag är Mannen med Stort MMMMMMMMMMMMMM
Vi kör med dig om du lämnar mobilen hemmaZXRMANNEN skrev:ja det var lite roligt !
Men kan vi inte hålla oss till ämnet istället. Mangan vad har du beslutat?
Jag vill köra inte prata ( Ett gammalt finskt ordspråk )
Liemannen skrev:Vi kör med dig om du lämnar mobilen hemma
MANGAN skrev:Verkar som om onsdagar passar det mesta folket bäst,
Bivaröd verkar vara det populäraste målet
SÅ:
jag tycker vi spikar onsdagar Kl 18.00 vid fontänen / glassboden på torget. När vädret börjat tillåta Mc körning kan vi väl spika ett start datum??
Innvändningar??
Mvh
//Mangan
MC-mässan flyttar till Jönköping
MC-Mässan 2026 genomförs på... |
|
Eldriven motocrosshoj från CFMOTO
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
LEGO Technic Ducati Panigale V4 S
LEGO har presenterat modell... |
|