Karlshamn ikväll?

Sweppe

Medlem
Gick med
5 Jun 2003
Hoj
KTM 1290 super duke -20
Har ni något bestämt än? Jag e på :tummenupp

Blade 4-ever skrev:
Nån som e sugen på att köra skiten ur sin hoj i Karlskrona på lördag :confused: (om vädret tillåter)

Vi är några iallafall... återkommer med tider vid ett senare tillfälle om någon e sygen :arsele

Chirre

Gubbe
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Gubbkörd dussinhoj/Skrotad. Ny Crankshaftare 2011
Jag o en kille till drar till Karlshamn nu.
Om nån därifrån vill haka på och kan guida oss på nån slingrig väg eller busa
på nån raka så vore det kul.

Vi stannar väl till på torget om nån timme.

PenDragon

En räv på hög nivå
Gick med
15 Mar 2003
Hoj
Yamaha YZF600R Thundercat -97 (såld)
På torsdag tycker jag minsann det får bli lite åka av om vädret hållet i sig :)
Lär väl i sedvanlig ordning kunna lura med mig Mago och bergan.
Några fler som är på? Förutsatt att vädret är bra då.

da-geez

Medlem
Gick med
19 Aug 2003
Hoj
2004 GSXR 1000
PenDragon skrev:
På torsdag tycker jag minsann det får bli lite åka av om vädret hållet i sig :)
Lär väl i sedvanlig ordning kunna lura med mig Mago och bergan.
Några fler som är på? Förutsatt att vädret är bra då.

Hur dags hade ni tänkt er? Det vankas ju fylla framåt kvällen så man vill
komma hem i rätt tid.. Men det hade varit mycket trevligt med lite samåkning!

Mago

I am Sofa King
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Kavasaki ZX-7R -97 *såld*
Nä nä nä, ingen körning imorrn va? :) En annan börjar ju jobba 17:00 :död

Bruno

Badmanners.org
Gick med
28 May 2003
Hoj
2002 Yamaha R1
kom till kristianstad i morgon (torsda 12/8), jag annordnar en körning på krokiga vägar. träffas vid burger king 1730, avfärd 1800 tankad, packad och klar sedan blir det 10-12 mil kurvsmisk :yoparty

MANGAN

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
YAMAHA YZF 450F -08 Performance by OvesMotor / Mangan-racing
Dags o väcka tråden till liv nu igen ....våren står ju o lurar bakom husknuten :yoparty :yoparty

Någon som e intereserad av att försöka få till någon stående dag där det bestämms körning?? ugefär som de va tal om förra året men inte blev något av.

Typ sammlas glassbåten alt torget (Här i Karlshamn) vid någon bestämd tid mellan 17.00 - 18.30 för att bara köra en runda eller som alternativ nedan

alternativ 1: köra lite krokiga vägar för att sedan hamna på bivarödsrakan :banana

alternativ 2: Torsdagar för att köra till ovesmotor (som har öppet till 20.00) ta en korv kolla mc o snacka skit hemmåt

alternativ 3: köra fina krokiga vägar ner mot arkelstorp kanske åka utom ivön för att ta en glass sedan fortsätta något bra håll hemmåt

alternativ 4: åka krokiga vägar bort till karlskrona kanske träffa RP där borta för att slanga lite

bara några förslag kom gärna med mera förslag!

om ni tycker det låter interesant??

Personligen skulle jag tycka Biva rakan på stående onsdagar skulle passat kanon

Mvh
/Mangan

Last edited:

danne_boy69

Saknar moral
Gick med
14 Jan 2005
Hoj
Yamaha R1
MANGAN skrev:
Dags o väcka tråden till liv nu igen ....våren står ju o lurar bakom husknuten :yoparty :yoparty

Någon som e intereserad av att försöka få till någon stående dag där det bestämms körning?? ugefär som de va tal om förra året men inte blev något av.

Typ sammlas glassbåten alt torget vid någon bestämd tid mellan 17.00 - 18.30 för att bara köra en runda eller som alternativ nedan

alternativ 1: köra lite krokiga vägar för att sedan hamna på bivarödsrakan :banana

alternativ 2: Torsdagar för att köra till ovesmotor (som har öppet till 20.00) ta en korv kolla mc o snacka skit hemmåt

alternativ 3: köra fina krokiga vägar ner mot arkelstorp kanske åka utom ivön för att ta en glass sedan fortsätta något bra håll hemmåt

alternativ 4: åka krokiga vägar bort till karlskrona kanske träffa RP där borta för att slanga lite

Mvh
/Mangan

Jo jag tycker de låter mycket trevligt iallafall!
Men de verkar inte va så stort intresse än av hojåkarna här i västra blekinge..

Daniel

MANGAN

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
YAMAHA YZF 450F -08 Performance by OvesMotor / Mangan-racing
danne_boy69 skrev:
Jo jag tycker de låter mycket trevligt iallafall!
Men de verkar inte va så stort intresse än av hojåkarna här i västra blekinge..

Daniel

Finns rätt så många som åker sporthoj den här sidan av länet

...MEN!! alla kör ju försig själva :huvet
så tanken var att samla oss så vi iaf kan köra en dag i veckan ihop o ha kul, kan ju faktiskt bli ett bra gäng

Jonte76

Sporthojsnörd
Gick med
10 May 2004
Hoj
Bara ex! XT350, KTM 525 exc, VTR1000f, VTR1000 SP-1
Sluta :4skrika Nu när man är mellan två jobb så har man ju mer tid till körning.Onsdagar låter bra :yoparty

MILKY

NB Racing Developments
Gick med
22 Apr 2004
Hoj
BMW K1200S
MANGAN skrev:

Typ sammlas glassbåten alt torget vid någon bestämd tid mellan 17.00 - 18.30 för att bara köra en runda eller som alternativ nedan

Mvh
/Mangan

Jag är självklart på oavsett vart vi kör, bara vi kör!. Förra året sööög ju Phett så nu tycker jag att det är på tiden att det händer ngt!. Jag vet att VTRfjanten också är på.

Grattis till ny hoj Mangan, men lika fin som min hjälm Hmm nja :arsele :tungan :rofl

Jag tycker faktiskt att du kan ta kommande på var/hur/när faktiskt, annars blir det bara en massa babbel!. Men 18.00 låter som en bra starttid!.

Mvh,
Yamaka :hihi

Liemannen

ERS NÅÅD
Gick med
5 Nov 2004
Hoj
Honda CB1300
ZXRMANNEN skrev:
Vi har så fantastiskt fint väder här nere idag så att man vill ju bara gasa hela dagen, men tyvärr går inte det då man måste betala räkningar också...

För er som bor i närheten av Karlshamn så skulle det vara roligt att samlas ikväll o köra en sväng. Mötesplats Torget hmm ja 18.00 är väl ok antar jag .. Så banga inte ur nu!..
:tummenupp Går regeringen med på det då??????? :arsele

CMF

Nummer två är bara den första förloraren
Gick med
6 Apr 2004
Hoj
Honda VTR SP1 2001
ZXRMANNEN skrev:
Vi har så fantastiskt fint väder här nere idag så att man vill ju bara gasa hela dagen, men tyvärr går inte det då man måste betala räkningar också...

För er som bor i närheten av Karlshamn så skulle det vara roligt att samlas ikväll o köra en sväng. Mötesplats Torget hmm ja 18.00 är väl ok antar jag .. Så banga inte ur nu!..

hade varit där om jag hunnit . men jag sluta inte jobba förräns klockan 5 så det är knapert med tid :tummenupp

Jonte76

Sporthojsnörd
Gick med
10 May 2004
Hoj
ZXRMANNEN skrev:
Jag är självklart på oavsett vart vi kör, bara vi kör!. Förra året sööög ju Phett så nu tycker jag att det är på tiden att det händer ngt!. Jag vet att VTRfjanten också är på.

Jag tycker faktiskt att du kan ta kommande på var/hur/när faktiskt, annars blir det bara en massa babbel!. Men 18.00 låter som en bra starttid!.

Mvh,
Yamaka :hihi

Truten :7peta fråga regeringen innan du lovar å hänga med :rofl

MILKY

NB Racing Developments
Gick med
22 Apr 2004
Hoj
BMW K1200S
Liemannen skrev:
:tummenupp Går regeringen med på det då??????? :arsele

Hmm ha ha ha du e go du! :näsblod . Det är klart att hon gör, hemma hos oss så är det jag som bestämmer!..

O går inte regeringen med på det jag då får man bara störta regeringen så är det bara!

Ligger mina skruvar i garaget?

Jonte76

Sporthojsnörd
Gick med
10 May 2004
Hoj
ZXRMANNEN skrev:
Hmm ha ha ha du e go du! :näsblod . Det är klart att hon gör, hemma hos oss så är det jag som bestämmer!..

O går inte regeringen med på det jag då får man bara störta regeringen så är det bara!

Ligger mina skruvar i garaget?

Du störta regeringen :7peta :lol eller hur :3freak du kommer å :brinnerup :näsblod

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning