Karlshamn ikväll?

MANGAN

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
YAMAHA YZF 450F -08 Performance by OvesMotor / Mangan-racing
KARLSHAMN --> SÖLVSEBORG -->SJÖBO

SAMLING MC PARKERINGEN TORGET PÅ ONSDAG 25/5 -05 KL 16.30

För att köra till Sölvesborg o möta upp folk vid lasses kiosk Kl 17.00. Därifrån går färden vidare till Sjöbo Rakan

//MANGAN

PenDragon

En räv på hög nivå
Gick med
15 Mar 2003
Hoj
Yamaha YZF600R Thundercat -97 (såld)
MANGAN skrev:

För att köra till Sölvesborg o möta upp folk vid lasses kiosk Kl 17.00. Därifrån går färden vidare till Sjöbo Rakan

//MANGAN

I'll be there :)
Tar med mig bergan och Mago som vanligt...
Ser att jag inte behöver dra iväg ett sms till Niklas som jag hade tänkt då han verkar bevaka denna tråden mer än jag bevisligen gör ;)

MANGAN

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
PenDragon skrev:
I'll be there :)
Tar med mig bergan och Mago som vanligt...
Ser att jag inte behöver dra iväg ett sms till Niklas som jag hade tänkt då han verkar bevaka denna tråden mer än jag bevisligen gör ;)

Nicklas har ingen Motorcykel....

danne_boy69

Saknar moral
Gick med
14 Jan 2005
Hoj
Yamaha R1
MANGAN skrev:

//MANGAN

Hur många är ni från K-hamn som ska till sjöbo?

PenDragon

En räv på hög nivå
Gick med
15 Mar 2003
Hoj
Ja visst fan... *mummel* jag som inte är så uppmärksam ^^

Jo jag, bergan samt Mago kommer också om vädret tillåter... finns ju tyvärr en viss risk för regn :\

danne_boy69

Saknar moral
Gick med
14 Jan 2005
Hoj
Yamaha R1
PenDragon skrev:
Ja visst fan... *mummel* jag som inte är så uppmärksam ^^

Jo jag, bergan samt Mago kommer också om vädret tillåter... finns ju tyvärr en viss risk för regn :\

Har nu studerat SMHIs vädertjänst o de verkar bli bra väder fram mot eftermidag/kväll så jag kommer att bege mig med hojen!

Då synes vi utanför Lasses i SBG!

Daniel

PenDragon

En räv på hög nivå
Gick med
15 Mar 2003
Hoj
Jasså? Regnade precis lite här :(
Dessutom väldigt svarta moln åt hållen jag ser åt :|
Förbannade j-vla skitväder... suger extra hårt när man måste vara lite extra restrektiv med körandet då jag praktiskt taget kör med slicks både bak och fram.
Nere på sömmen runtom hela på bakhjulet.

MANGAN

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
PenDragon skrev:
Jasså? Regnade precis lite här :(
Dessutom väldigt svarta moln åt hållen jag ser åt :|
Förbannade j-vla skitväder... suger extra hårt när man måste vara lite extra restrektiv med körandet då jag praktiskt taget kör med slicks både bak och fram.
Nere på sömmen runtom hela på bakhjulet.

ska ni köra?? ....jag har inte bestämmt mej ännu har inte pratat me Filip från S-Borg heller hur dom ska göra (får inte tag i han)

MANGAN

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MANGAN skrev:
ska ni köra?? ....jag har inte bestämmt mej ännu har inte pratat me Filip från S-Borg heller hur dom ska göra (får inte tag i han)

Pratade precis med Filip i sölvesborg ....det blir ju köra iaf så ja drar ner till torget o kollar nu strax drar därifrån 5 över halv 4 ca

MILKY

NB Racing Developments
Gick med
22 Apr 2004
Hoj
BMW K1200S
MANGAN skrev:
Pratade precis med Filip i sölvesborg ....det blir ju köra iaf så ja drar ner till torget o kollar nu strax drar därifrån 5 över halv 4 ca

Det är ju Nördigt att köra plastraket. Det sa ju Hocke så då var det ju bara sälja. Fan ta honom! :huvet :mad: :kocko :gnissla :4skrika

PenDragon

En räv på hög nivå
Gick med
15 Mar 2003
Hoj
Mago och bergan kommer, jag vågar inte riskera regn med mina icke-existerande däck.
Dessutom har jag typ 1 körning kvar på bakdäcket så jag drar den på lördag då det ska vara 22-25 grader istället ;)

Nicklas: Sponsra mig med ett nytt bakdäck tack :D

Kongo

Men gasa sa jag!!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
2014, Kawasaki Z 1000
Vad tidigt ni skulle dra, grabbar! Jag är här och jobbar och tänkte komma ner och säga :hej till lite SH:are..men hinner inte innan er avfärd... drar och tränar och sen ner till ica på torget och handlar lite käk, får se om någon är av er är där då..!

MILKY

NB Racing Developments
Gick med
22 Apr 2004
Hoj
BMW K1200S
PenDragon skrev:
Mago och bergan kommer, jag vågar inte riskera regn med mina icke-existerande däck.
Dessutom har jag typ 1 körning kvar på bakdäcket så jag drar den på lördag då det ska vara 22-25 grader istället ;)

Nicklas: Sponsra mig med ett nytt bakdäck tack :D

Jag borde sponsra dig med en ny hoj så du får lite pulver mellan benen :pannkyss

Om ni kör nu så tänk på att köra lungt, det är ju er Mamma som talar! :7peta

PenDragon

En räv på hög nivå
Gick med
15 Mar 2003
Hoj
ZXRMANNEN skrev:
Jag borde sponsra dig med en ny hoj så du får lite pulver mellan benen :pannkyss

Om ni kör nu så tänk på att köra lungt, det är ju er Mamma som talar! :7peta

Du... jag tänker inte försöka hindra dig om du vill köpa en ny hoj till mig ;)
Min tanke var faktiskt ursprungligen att jag skulle köpa ny hoj till denna säsongen... men det löste sig inte riktigt ekonomiskt så jag är fast med denna skrotraketen en säsong till, minst.
Sorgligt men sant ^^
Men men, min tid kommer den också! Hojen låter iaf förbannat mycket :hihi

MANGAN

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Då var man hemma igen efter några härliga mil i kalas fint väder. H**VETE va motorcyklar det var på Sjöbo rakan :banana synd att Polisen kom bara men de gör de ju alltid :kocko och synd att vi inte blev mere folk som åkte ner vi blev bara 5 st :4skrika

Vart tog Mago & Bergan vägen :va

Kongo: Det var ju synd att du inte hann komma. Föresten va gör du i vår lilla tråkiga stad :va

Last edited:

danne_boy69

Saknar moral
Gick med
14 Jan 2005
Hoj
Yamaha R1
MANGAN skrev:
Då var man hemma igen efter några härliga mil i kalas fint väder. H**VETE va motorcyklar det var på Sjöbo rakan :banana synd att Polisen kom bara men de gör de ju alltid :kocko och synd att vi inte blev mere folk som åkte ner vi blev bara 5 st :4skrika

Kongo: Det var ju synd att du inte hann komma. Föresten va gör du i vår lilla tråkiga stad :va

Ja de va synd att plisen kom!! Men nästa gång får ni allt göra de ni sa ni skulle göra innan vi körde ifrån Sjöbo! :tummenupp
Men turen i sig va riktigt skön! Lagom varmt o allt! :)

Hur fort körde vi igentligen på väg hem?? Hittade precis en mosad fluga på mitt linne som jag hade under den långärmade tröjan som jag hade under skinnstället... :confused:

PenDragon

En räv på hög nivå
Gick med
15 Mar 2003
Hoj
MANGAN skrev:

Berg ringde mig en timme efter utannonserad tid och frågade om jag hade någon aning var ni var ^^
Då hade dem väntat i en timme :D
De måste ha kommit preciiiiiis efter att ni körde.

MANGAN

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
PenDragon skrev:
Berg ringde mig en timme efter utannonserad tid och frågade om jag hade någon aning var ni var ^^

Jag var där vid halv till 20 i fem, körde hem o hämtade en tröja körde ner om igen då var klockan 10-15 i fem men dom va inte där så jag stack till sölvesborg för att möta upp dom andra

Kongo

Men gasa sa jag!!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
2014, Kawasaki Z 1000
MANGAN skrev:
Joppar säj liite... Var där och hade kostföreläsning och personlig kost och träningsrådgivning på Midroc, Jag ska dit igen i Augusti och kollaupp om de skött sig ;) så jag kanske ser er då! Såg bara några gubbs på chromelok och några Africa twins... Inte en enda sporthoj! :(

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning