Karlshamn

Häggis

Gubbe i övre tonåren 40+
Gick med
2 Oct 2010
Hoj
Monark med 1 gk (gubbkraft)
Så ja. Första turen klar. Karlshamn till Asarum och tillbax. Satans kallt så vi ger det 2-3 veckor till :yoparty

Jag kan intyga hur kallt det var när jag mötte dig vid havremopederna (stallet) på din väg från Asarum, för en gångs skull så var jag glad för att det inte var jag på hojen

Ant3

Fjärt
Gick med
12 Apr 2008
Hoj
Honda hornet -98
HAHA ok. Ja det var fan vad kallt det var. Men nu är våren på väg. (säger iaf tidningen) Så snart kan vi nog köra.

Jag kan intyga hur kallt det var när jag mötte dig vid havremopederna (stallet) på din väg från Asarum, för en gångs skull så var jag glad för att det inte var jag på hojen

j.jo

Smaken är som baken, delad!
Gick med
30 Jun 2010
Hoj
yummyHA
-2 grader när ja hämtade min hoj och körde 20mil, aldrig i hela mitt liv upplevt en sådan kyla ( och jag arbetar trots allt i kyla ) så jag vet hur det kan va =)

JK

.-.-.-.
Gick med
23 Jun 2010
Hoj
KTM 690 SMC-R -13, KTM 660 SMC -06, GSXR 1000 K8 Såld
Var premiär i helgen då ja.. Kallt och allmänt äckligt var det men f-n så kul!! Men jag väntar nog med nästa runda ett tag till...

Edit:
Är nu uppskriven på SVT :tummenupp

Last edited:

j.jo

Gick med
30 Jun 2010
Hoj
yummyHA
Var premiär i helgen då ja.. Kallt och allmänt äckligt var det men f-n så kul!! Men jag väntar nog med nästa runda ett tag till...

Edit:
Är nu uppskriven på SVT :tummenupp

Kallat var det, men som du sa faan så kul :yoparty

Gött att du skrivit upp dig " till slut " :tungan :tummenupp

Häggis

Gubbe i övre tonåren 40+
Gick med
2 Oct 2010
Hoj
Jag och grabben körde till Kristianstad i lördags och tittade när lillgrabben spelade hockeyturnering, jättefint och gott väder hela dagen så vi stannade hela dagen och var inte hemma förrän vid 20.30 på kvällen. 4 minus och lagom frusna när vi dönade in och satte oss framför kakelugnen.:gnissla
Dygnstempen ser ut att bli bättre framöver dock inte det övriga vädret, ser lite grått ut så det är väl regnperioden som börjar nu kanske:mad:

Blir det någon gemensam historia från blekinge till svt eller hur brukar ni göra? Om det är ok så hänger jag på isåfall.

j.jo

Gick med
30 Jun 2010
Hoj
yummyHA
Jag och grabben körde till Kristianstad i lördags och tittade när lillgrabben spelade hockeyturnering, jättefint och gott väder hela dagen så vi stannade hela dagen och var inte hemma förrän vid 20.30 på kvällen. 4 minus och lagom frusna när vi dönade in och satte oss framför kakelugnen.:gnissla
Dygnstempen ser ut att bli bättre framöver dock inte det övriga vädret, ser lite grått ut så det är väl regnperioden som börjar nu kanske:mad:

Blir det någon gemensam historia från blekinge till svt eller hur brukar ni göra? Om det är ok så hänger jag på isåfall.

Hehe okok, sett att dom i alla fall soppat upp gruset i de flesta rondelllerna nu :) och nu på lör skulle de bli upp till 15g & sön :)upp till hela 20g. Ja vädret var " dagtid " riktigt bra i lördags, söndagen var inte riktigt lika skonsam , tyvärr :rolleyes:

Ja klart vi samåker, det skrev jag väl tidigare ? :va

Kan bestämma mötesplats nån vecka innan det är dags :tummenupp

Bergan

Vill ha sommar snart!!!
Gick med
8 Apr 2004
Hoj
Yamaha R1 -09
Jag ska kolla imorgon hur jag jobbar den 30:e april. Är jag ledig hänger jag på :)

Häggis

Gubbe i övre tonåren 40+
Gick med
2 Oct 2010
Hoj
Ja klart vi samåker, det skrev jag väl tidigare ? :va

Kan bestämma mötesplats nån vecka innan det är dags :tummenupp

Klart du gjorde, får väl skylla på att de få celler som det fortfarande är funktion i frös i lördags och har inte tinat upp ännu :confused:

JK

.-.-.-.
Gick med
23 Jun 2010
Hoj
Häggis:
Brrrrr -4? Då hade jag sålt hojen på parkeringen o tagit taxi hem :D Hmm nej kanske inte, men det hade tagit emot att köra hem iaf :)

j.jo:
Vi kan väl träffas där vi brukar? :tummenupp

Bergan:
Japp kolla upp det o häng på om du kan :)

j.jo

Gick med
30 Jun 2010
Hoj
yummyHA
j.jo:
Vi kan väl träffas där vi brukar? :tummenupp

Ja fan de låter =) Just vaxat och putsat upp hojen så nu känner man sig äntligen som folk igen :)

Bergan:
Japp kolla upp det o häng på om du kan :)[/QUOTE]

Ja de får du se till att göra Bergan :yoparty

Häggis, de är förståeligt med tanke på den kylan :D

Vart håller alla andra hus som brukar vara med & köra ?
Hade vart duktigt trevligt med fler folk från K-hamns trakten när vi ska på svt, men de e fortfarande lite torka på denna tråd :huvet

Last edited:

j.jo

Gick med
30 Jun 2010
Hoj
yummyHA
eventuellt en runda lör & sön för min del om vädret tillåter =)

JK

.-.-.-.
Gick med
23 Jun 2010
Hoj
Ser inte ut att bli nåt hojväder i helgen så jag hoppar iaf... Fick nog av kyla i söndags :)

j.jo

Gick med
30 Jun 2010
Hoj
yummyHA
Bergan: Klockrent ! =)

K5: Ja för fan klart du ska med :tummenupp

Trodde du fastnat i ett rör nånstans, länge sen man hört från dig på tråden....... :va

Men satan va gött, verkade inte som så många var sugna på svt när ja skrev förfrågan men nu verkar de som vi blir ett par i alla fall :yoparty

Last edited:

Enarsson

Ny medlem
Gick med
26 Jun 2009
Hoj
dragstar, gsx-s1000
Bergan: Klockrent ! =)

K5: Ja för fan klart du ska med :tummenupp

Trodde du fastnat i ett rör nånstans, länge sen man hört från dig på tråden....... :va

Men satan va gött, verkade inte som så många var sugna på svt när ja skrev förfrågan men nu verkar de som vi blir ett par i alla fall :yoparty

haha riktigt sugen på att köra nu. har du varit ute o kört än?

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati