Karlshamn

j.jo

Smaken är som baken, delad!
Gick med
30 Jun 2010
Hoj
yummyHA
Gött nu blir vi ett par =) Eventuellt kanske jag får med mig ett par till. Är det bara jag eller är det inte grymt segt att vaxa hojen? Tar ju en evighet med alla procedurer & tyvärr så gör inte kamikaze myggen saken bättre. Ses imorrn 17 vid jet då grabs =)

imp4ct

Ny medlem
Gick med
10 May 2010
Hoj
ktm 250 sx-f 2009
Uppkörning imorn hoppas jag hinner hem isåfall drar jag mig till karlshamn och hänger på en runda. Föresten ingen av er från karlshamn som råkar vara lackerare?

Hansen.

Outlaw på deltid.
Gick med
27 Feb 2009
Hoj
Gixxer 1000 gatukrigare *såld...*
Drar förhoppningsvis o hämtar en såndär pungraket i slutet av veckan... om det vankas körning är jag fett på.

j.jo

Gick med
30 Jun 2010
Hoj
yummyHA
Uppkörning imorn hoppas jag hinner hem isåfall drar jag mig till karlshamn och hänger på en runda. Föresten ingen av er från karlshamn som råkar vara lackerare?

Minst det som igår, va nervös som satan. Hoppas inte du kör upp i
Olofström bara. Läraren jag hade där hade inte alla hästar hemma:mad:

Men lycka till =)

Så ses vi sen förhoppningsvis:)

Slutar i vanlig ordning alltid kl 6 när det nalkas körning.:huvet.. Får nog ta upp detta med Bossen tror jag. :va

Tjata lite så kommer du säkert ifrån tidigare =)

Last edited:

JK

.-.-.-.
Gick med
23 Jun 2010
Hoj
KTM 690 SMC-R -13, KTM 660 SMC -06, GSXR 1000 K8 Såld
Vi verkar ju kunna bli några st, kul :)

Ja Ant3 du får nog ta ett snack med bossen, detta går ju bara inte :D

JK

.-.-.-.
Gick med
23 Jun 2010
Hoj
Har inte en aning om vart vi ska, blir inte Sjöbo iaf...

j.jo

Gick med
30 Jun 2010
Hoj
yummyHA
Vi kör väl tills däcken ger med sig?:)

Last edited:

imp4ct

Ny medlem
Gick med
10 May 2010
Hoj
ktm 250 sx-f 2009
Woho klarade kortet men han inte ner till karlshamn får bli nästa vecka jag kör med er :)

JK

.-.-.-.
Gick med
23 Jun 2010
Hoj
j.jo vart blev du av? vi sitter på wienercafet i Ronneby o väntar på dig just nu :banana

j.jo

Gick med
30 Jun 2010
Hoj
yummyHA
j.jo vart blev du av? vi sitter på wienercafet i Ronneby o väntar på dig just nu :banana

Nej skojar du? Hörde några hojar åka förbi lyan vid 21. Var riktigt lurigt, vid hastighetskameran " efter k-krona tror ja " så hade ja Bergan bakom mig och er andra såg ja inte. Sen ser ja nån som sitter på sin mc och drar upp handen vid korsningen, så jag stannar hojen ( efter korsningen då ja såg honom sent ) i och med de var one way kunde ja inte vända. Sen kom Bergan, så sa ja åt honom att ni var där bakom och pekade. Hörde inte riktigt vad han sa men han åkte. Sen väntade ja typ 5min, så kommer en kille på en cbr och frågar om ja har problem med hojen. Då kopplade ja, ni var inte där, var antgligen han som hälsade. Så då skulle ja just börja åka när ja ser Bergan komma från andra hållet, väntar på honom nån min men då han inte kommer så åker ja " då ja trodde han skulle va ikapp mig ganska fort " Sen strax efter ja passerat ronneby så kommer nån på en grå gsx-r tror ja de va och drar om mig, tror de var nån av er men osäker........Väl hemma åkte ja till torget men såg er inte så rörde mig hemåt. Hehe ganska komiskt hela grejen, men tack hur som helst för en jävla trevlig runda

Kna-Z

[99%]
Gick med
28 Aug 2008
Hoj
Söker...
"så kommer en kille på en cbr och frågar om ja har problem med hojen"
- Thats me!

Ja jag träffade på en annan kille sen på en gul 929 som oxå letade efter "er".
Hakar gärna på nästa körning om det är cool med er att en Karlskronit bland er ;)

/KnaZ

j.jo

Gick med
30 Jun 2010
Hoj
yummyHA
- Thats me!

Hakar gärna på nästa körning om det är cool med er att en Karlskronit bland er ;)

/KnaZ

För min del är de givetvis helt ok, Ju fler ju roligare tycker jag =) & tack för att du stannade. Håll koll på denna tråd bara....

Woho klarade kortet men han inte ner till karlshamn får bli nästa vecka jag kör med er :)

Grattis =)

Last edited:

Bergan

Vill ha sommar snart!!!
Gick med
8 Apr 2004
Hoj
Yamaha R1 -09
- Thats me!

/KnaZ

Hehe, det var nog mig du menar. Jag körde en gul/svart 954. Haha, fan vilken soppa det blev asså :D

J.Jo: Jag sa vi kör bort och vänder. Jag körde och vände i Ronneby sen kom jag tillbaka. Jag trodde du också skulle vända men det vara bara Knaz som kom så jag trodde du körde hem så jag fortsatte. Sen kollade jag på mobilen, då hade Roffe skrivit att dom var och fikade i Ronneby så jag körde dit och träffade dom där, hehe :banana

Tackar för en riktigt bra runda :tummenupp

Nu MÅSTE jag byta bakdäcket :näsblod

Vart tog Björn vägen förresten? :va

Last edited:

Hansen.

Outlaw på deltid.
Gick med
27 Feb 2009
Hoj
Gixxer 1000 gatukrigare *såld...*
Var det du som hade en Röd/vit R1:a och stod vid statoil i Karlshamn?

Nej det var det nog inte :)

Nån åkning planerad nästa vecka? Brukar det inte vara ös på sjöborakan onsdagar??

Blir väl jag o en till isåfall.

Last edited:

j.jo

Gick med
30 Jun 2010
Hoj
yummyHA
Sjöborakan en onsdag är aldrig fel =))

Hehe, det var nog mig du menar. Jag körde en gul/svart 954. Haha, fan vilken soppa det blev asså :D

J.Jo: Jag sa vi kör bort och vänder. Jag körde och vände i Ronneby sen kom jag tillbaka. Jag trodde du också skulle vända men det vara bara Knaz som kom så jag trodde du körde hem så jag fortsatte. Sen kollade jag på mobilen, då hade Roffe skrivit att dom var och fikade i Ronneby så jag körde dit och träffade dom där, hehe :banana

Tackar för en riktigt bra runda :tummenupp

Nu MÅSTE jag byta bakdäcket :näsblod

Vart tog Björn vägen förresten? :va

Haha, ja det är inte som folk bara säger, utan ja hör verkligen illa, ja fattade inget, hörde inte riktigt vad du sa, sen åkte du, ja trodde du drog hemåt, för du skulle väl jobba? Sen ser ja dig på andra sidan & blev ännu mer klyven. Så det kan bli =)

Men som sagt, riktigt trevlig runda =)

Björn?

Last edited:
Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...