Karlstad/Värmland

Samåkningen idag btw: jag och french, ja iaf tills french hitta några moppepojkar i edsvalla som mer körde i hans tempo. :arsele Men efter att moppepojkarna kört ifrån han anslöt han åter till mig och jag lurade in oss på diverse små små små vägar som french "motorvägsälskaren" gnällde lite över! De var dagens sammanfattning! :lol

Självklart Lantz, brukar träffas inne i stan men du kan svänga förbi Skåre på vägen in så kan vi samåka därifrån. Onsdag ser lovande ut.:rock

Nog med ljuget! Du är bara sur för Audin ägde dig :P För övrigt så blev moppebrudarna alldeles till sig ;)

genare.jpg

Den här idioten mötte vi idag också, han tyckte tydligen det var helt ok att gena lite som han vill i korsningen och jag fick nita ganska hårt för att stanna innan korsningen när jag upptäckte idioten! :dummer

Känner igen det där korset, hyffsad gening, du hytte väl med näven? ;)

Nice verkar bli några st, 18 funkar det med, mötas på OKQ8 (våxnäsmacken) Henk6867 ska ev med också.

Hade tänkt å åka en längre tur utanför kd, lite krokigt å fint, vid regn så bangar jag direckt.

Yes, korset vid Trossnäs/Edsvalla! Jag både hytte med näven, tutade och tänkte :arsele men det hann jag inte med!

Imorgon 18 vid OKQ8 (våxnäsmacken/finns två så den närmast stan gäller) blir bra!

Det var riktigt härligt och måste göras om. Men ja måste skruva lite på hojjen före för man lär sig ju utav sina misstag :crash

Härligt med hoj i kd, tyckte det verkade dött!:rock Det där med kartan var ju perfa så man får lite idéer!

Puttrar runt med en 660 så vettef@n om jag hänger med ert tempo dock

Last edited:
Bra tur igår, får bli fler gånger, lite roligare när man blir ett gäng. Verkar ju som det har lossnat här i kd nu !!!

Tycker vi ska ta upp kampen med Gelleråsens onsdags träningar å införa att vi kör varje onsdag kl 18 00 med samling vid OKQ8 på våxnäs närmast stan :smasha

Nyheter
Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

BMW R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Sveriges vägar i allt bättre skick