Tyvärr hade jag rätt, Mc shopen säljer inga Sadelöverdrag.Tidigare när jag frågat Torbjörn om Sadelöverdrag har han inte haft det.
Får pröva igen.
Kolla här
SUZUKI KATANA GSX1100S GSX1100 S EUROPE SADDLE SEAT COVER [SSLCV] | eBay
Find many great new & used options and get the best deals for SUZUKI KATANA GSX1100S GSX1100 S EUROPE SADDLE SEAT COVER [SSLCV] at the best online prices at eBay! Free delivery for many products.www.ebay.co.uk
Tyvärr är dessa till Katana, jag behöver till e och es.Kolla här
SUZUKI KATANA GSX1100S GSX1100 S EUROPE SADDLE SEAT COVER [SSLCV] | eBay
Find many great new & used options and get the best deals for SUZUKI KATANA GSX1100S GSX1100 S EUROPE SADDLE SEAT COVER [SSLCV] at the best online prices at eBay! Free delivery for many products.www.ebay.co.uk
Detta är rätt modell, men det är svårt att se om det är rätt mönster.Kan detta vara något?
Motorrad Sitzbezug Suzuki GS1100E Es GSX1100E Es 1982-1983 | eBay
Entdecken Sie Motorrad Sitzbezug Suzuki GS1100E Es GSX1100E Es 1982-1983 in der großen Auswahl bei eBay. Kostenlose Lieferung für viele Artikel!www.ebay.de
Det ser ut att vara rätt, men det hade varit lättare om Överdraget varit monterat på en Sadel.Kan jämföra med min 83 ES när jag kommer hem i morgon.
Det skall inte vara något Rutmönster.Så här ser min ut och den stämmer ju inte överens alls med de jag skickat till dig. Betyder inte att min är absolut original?.
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|