Katt och vattenkran

DoJJaN

Ny medlem
Gick med
12 Nov 2003
Ort
Skåne
Hoj
Kommer
Ok Jin Chun skrev:
Min kisse tycker att duschdraperiet är roligt att slicka på, immiga fönster och så den gången jag hade ett vattenglas stående vid sängen. Ett stort, långt och smalt. Det var det roligaste jag sett, hon stoppade ner hela huvudet och drack :) trodde hon skulle fastna. Det var knappt att hon nådde ner till vattnet.

Känner igen de där med glaset :D
 

Flamma77

Hojlös halvabstinent helveterinär.
Gick med
24 Sep 2003
Ort
Uppsala
Hoj
Fullt möjligt att seriöst tänka tanken på en...
Jag har nog ändå konstigaste katten. Han tar så väl hand om sin dotter att hon får snutta på honom! Ingen mjölk bara gos! :)
 

Johan

fd. EVIL
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
Hojlös :-(
Pejo skrev:
Grejjen är att vattnet från kranen är färskt... nytt och smakar helt enkelt mycket bättre.
Stämmer inte på päronens katter, gillar bäst att dricka ur fiskdammen på tomten eller andra stillastående vattenpölar. Gillade att dricka ur kran förut men nu verkar fiskvatten va bättre.
 

CayLe

De är efter mig!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
Kör bil.
Du är inte ensam.
 

Bifogat

  • kisse.jpg
    kisse.jpg
    38.8 KB · Visningar: 116
  • kisse2.jpg
    kisse2.jpg
    63.8 KB · Visningar: 116

eightball

Attero Dominatus
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
Suzuki GSXR 750 -00
Min kisse som nu inte längre "är med i matchen" :( drack ur i stortsett allt utom toan, men däremot gjorde han aldrig nummer 2 i lådan utan satt och ballanserade på toaringen, när han sen var klar så skrek han som en galning tills man kom och spolade. Det sista hade egentligen inget med vatten drickandet att göra men ville bara påvisa att katter är lite egna av sig.
 

kajlyl

Tillbaka!
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Helsingborg
Hoj
Gsx-R600
Bara min(a) kissar som e normala och vill ha så lite med vatten att göra som bara är möjligt? :va

ur skålen går bra, men mycket försiktigt :D
 

landen

Ny medlem
Gick med
27 Dec 2003
Ort
Trallalalandet
Hoj
lånar ibland
Våran katt är likadan, vattnet i skålen duger inte åt det bortskämda aset :D

För övrigt så äter våran galen i chips!, gärna saltade potatischips men har prövat med allt från sourecream till paprika :D
 

Qwerty

Livs drömmare
Gick med
9 Mar 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Piaggio Liberty 2T
Min katt okuperar jämt badrummet. Ligger han inte i handfatet så sitter han i duchen eller allmännt ligger och gosar på värmegolvet.
Han sover dricker och allt i badrummet.
Dricka ur vattenskålen??? Nej nej det skulle han aldrig göra, men han har gjort det en gång när jag vakna på natten utav att han drack ur skålen. Uppe på landet så står hans vatten skål ute vid pumphuset så varje gång man går förbi så trycker man på knappen så byts hans vatten någon gång per timma, där dricker han faktist ur skålen.
 

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Ort
Stockholm
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
Konstiga djur....

Ingen mer än jag som har en katt som dricker ur toan om man glömt fälla ner locket ? Vetefan hur jag ska få honom att bli kvitt det otyget..... Inte så läckert precis...... fast det håller ju toan ren. Moahaha !
 

Emmi

Fortfarande orange bleeder...!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Jönköping
Hoj
Triumph Daytona 675 -08
supernaut skrev:
År min katt lite udda?
Det är heller inget ovanlig, min katt lägger sej också alltid där. sen dricker hon om man sätter på kranen och får hicka. :rofl
 

supernaut

Anonyma Adrenalinister
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Halmstad
Hoj
Xtra Terrestrial 660
Emmi skrev:
Det är heller inget ovanlig, min katt lägger sej också alltid där. sen dricker hon om man sätter på kranen och får hicka. :rofl

Vad kul att den hickar :D

Sixten som katten heter drar sig inte för ett långt bad. När han sen stiger upp ur vattnet så har han ingen brådska att skaka av sig vattnet, utan går helst runt i hela jägenheten och droppar först.

Är vattnet bara rätt tempererat så badar han gjärna i decimeterdjupt.
 

cool_adde

Det ska luuuta i kurvorna!
Gick med
1 Apr 2003
Ort
Stockholm
Hoj
BMW R1200r Classic
Vi hade kattungar för ett år sedan(nya på G om en vecka)... rena helvettet ibland. Man vill ju ha lite koll på dom. Dom hittade gömställen överallt; ibland låg två av dom i en kastrull på spisen :S dom hittade ett hå i soffans armstöd där dom kröp in, mellan fjädrarna i en gamal fåtölj, ovanpå dataskärmen... och många fler underliga ställen
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top