kattunge sökes

Gottis

West Coast Xtremes
Gick med
4 Apr 2004
Hoj
Tre hjuling och en rosa el fyrjuling från biltema
hej på er efter som jag inte har tid att skaffa hund igen och Malin min tjatar hål i huvudet på mej om att vi ska skaffa en katt så har jag väl gett mig vika.

Har kollat på Blocket och det finns inte så mycket lr iaf ingen som har fallit mej i smaken

vet ni något så kan ni väl skicka ett pm det är en julklapp till malin med när hon kommer hem från småland så det är väl lite små bråttom

Alming

-----------------------
Gick med
26 Feb 2006
Hoj
GT I-Drive5 2.0, Scott Reflex20, Miyata OneTen
Gottis skrev:
2679717 hej på er efter som jag inte har tid att skaffa hund igen och Malin min tjatar hål i huvudet på mej om att vi ska skaffa en katt så har jag väl gett mig vika.

Har kollat på Blocket och det finns inte så mycket lr iaf ingen som har fallit mej i smaken

vet ni något så kan ni väl skicka ett pm det är en julklapp till malin med när hon kommer hem från småland så det är väl lite små bråttom

Katter pökar i maj :fakta
ge henne ett tillgodokvitto

Nä, jag vet inte, kanske är en myt, hoppas du hittar någon!

Geten

"JesperN"
Gick med
8 Feb 2004
Hoj
Triumph
Bättre att vänta till sommaren. Katter som föds för sent på året får oftast sämre hälsa. Varför kommer jag inte riktigt ihåg, men tror att det var något om nån vitamin dom bara fick i sig på sommaren. Men väntar man till sommaren ger dom ju bort katter överallt.

Skrutten

Gudomlig sporthojare
Gick med
9 Jul 2004
Hoj
Ducati Monster 696
Såg på Göteborgs Katthjälp att de har några sötingar som är runt 6 månader.
Kanske kan vara nåt?

Även Göteborgs Djurskyddsförening har kattungar födda under hösten.

Fast ska du ha katten inne i lägenhet så bör du nog titta lite efter en raskatt. De blir inte lika rastlösa som bonn-katter. Alternativt så kan ni skaffa två stycken så dom har sällskap av varandra.

Last edited:

Marie L

Halvsenil Kärring
Gick med
6 Oct 2006
Hoj
BMW K100RS och Yamaha XJ900
Skrutten skrev:
2679875 Såg på Göteborgs Katthjälp att de har några sötingar som är runt 6 månader.
Kanske kan vara nåt?

Även Göteborgs Djurskyddsförening har kattungar födda under hösten.

Fast ska du ha katten inne i lägenhet så bör du nog titta lite efter en raskatt. De blir inte lika rastlösa som bonn-katter. Alternativt så kan ni skaffa två stycken så dom har sällskap av varandra.

Pessimist beträffande höstkatter är jag ju inte. Jag fick en kattunge i julklapp av mina kollegor när jag gått i väggen för sex år sedan. En riktig gatukorsning och född kl tretton fredagen den trettonde oktober., så oddsen kunde inte vara sämre. Hon var innekatt sina första fyra år och jag märkte inte av rastlöshet, men ibland kunde hon få spel och i princip använda rummet som velodrom och ta några varv i höjd med taklisten. Just nu ligger hon i mitt knä och spinner som en motorcykel....

Pysch

Ny medlem
Gick med
20 May 2003
Hoj
-
Eftersom vi bor hyffsat nära varandra så kan jag ställa upp på att Malin kan få kela lite med mig...:D

Är fortfarande någorlunda ung.
Är hyffsat rumsren.
Äter det mesta.
Fäller inte allt för mycket hår.

:spinner

Last edited:

Fabbe

Joy of a toy
Gick med
21 Apr 2004
Hoj
GSX-R 1000 K7
Pysch skrev:
2680137 Eftersom vi bor hyffsat nära varandra så kan jag ställa upp på att Malin kan få kela lite med mig...:D

Ja, ni kan få hyra Pysch av mig ibland. 500 spänn timman är priset. Han föredrar nithalsband & läder. Väldigt hårig - går att ordna.
G-punkt finnes i :arsele. Då skjuter nått annat i taket.. Ready for action. :D

Gottis

West Coast Xtremes
Gick med
4 Apr 2004
Hoj
Tre hjuling och en rosa el fyrjuling från biltema
Pysch skrev:
2680137 Eftersom vi bor hyffsat nära varandra så kan jag ställa upp på att Malin kan få kela lite med mig...:D

Är fortfarande någorlunda ung.
Är hyffsat rumsren.
Äter det mesta.
Fäller inte allt för mycket hår.

:spinner

finns behagligare sätt att dö på än att komma med sånna förslag :näsblod

se så pojkar nu spamar vi inet sönder den här tråden :pannkyss

har också haft katt innan och bott i lgh och inte märkt av att en bond katt blir mer rast-lös

sen är jag inte katt mänsika nog att pröjsa en jävla massa stålar för en ras katt då lägger jag hellre samma pengar på en Berner-senner igen :)

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Vet inte om ni har nåt liknande i Göteborg, men Kattkommando Syd har en hel del kisar som vill hitta hem.

http://www.kks.nu/

Både stora o små.
Lycka till!

:)

Demp@

Medlem
Gick med
8 Jul 2004
Hoj
Gsxr 750 srad 98.k7 1000 motor.Yamaha r1-04 track
kom och hämta mina!!!!!!
jag har 2 st fast dom är kanske inte så små längre, är väl ca 7månader tror jag.. vill inte ha katterna längre, tjejjens idè liksom. hör av dig om det är intressant det är 2 st vanliga bonnakatter 2 flickor. vaccinerade och allt det där skitet, bilder går väl att få fram.
ciao

Lion

Crew
Gick med
13 Dec 2004
Hoj
ärretta
Pinky skrev:
2682617 "De är tjejer allihop och mycket tillgivna, men med hälsosam kaxighet. "

Det låter ju bra i mina öron iaf :tuttar :gnissla.

Om det är så man blir av att jobba i P-butik så vågar jag aldrig sätta min fot i en sån...
:katt
:näsblod

Last edited:

zajtar

Ny medlem
Gick med
19 Aug 2005
Hoj
En cbr 1000rr 08 med 09ans motor i .Hojar som man har haft 1000rr, 900rr ,2 st 929rr, kawasaki z1000
Lion skrev:
2683201 Om det är så man blir av att jobba i P-butik så vågar jag aldrig sätta min fot i en sån...
:katt
:näsblod
frågan e vågar man umgås med pimky till sommarn verkar som han blir värre å värre ..
iallafall har sj en katt å hon e underbar föddes på vintern ,å är en hel go djävul ....
sitter bredvid mig nu ... kattjävel:tungan

Last edited:

zajtar

Ny medlem
Gick med
19 Aug 2005
Hoj
En cbr 1000rr 08 med 09ans motor i .Hojar som man har haft 1000rr, 900rr ,2 st 929rr, kawasaki z1000
tricky skrev:
2684530 fan Antonio - nu får du lägga av me medicinen.. :hihi

jag hade druckit en aningen vid den tidpunkten .
så om du menar spriten, så har jag kommit fram till att jag ska vara nykterist fram till sommarn ..
jag börjar på måndag . efter nyår :tungan

Nyheter
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar

Foto: Liza Simonsson Fra...

Var femte trafikant respekterar inte stopplikten

En ny undersökning där Riks...

Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...