kawa 636-04 eller cbr 600-04 för bana

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
ZX6RR är en grund för att bygga RÄSER. I okittat originalskick spöar den inte 636:an. Ska man inte tävla ska man definitivt ha en ZX6R. Bästa hojen hittills. Köp en, du kommer inte att bli besviken.

Fast CBR600RR går inte heller av för hackor. Något mer lättkörd än Kawan, och bättre kvalitet. Dock irriterar bristen på bagageutrymme. Och Hondans sadel är HÅRD!
Kawan känns som den bättre gathojen, faktiskt.

Don Quixote

Nordic BoTT 2010
Gick med
15 Mar 2003
Hoj
Ducati 1098, BadAss-chopper & ZX636R -02
Mattias skrev:

Det satt laangt inne men jag visste vael att aeven CBR-Mattias skulle se ljuset en vacker dag! :hihi

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
Don Quixote skrev:
Det satt laangt inne men jag visste vael att aeven CBR-Mattias skulle se ljuset en vacker dag! :hihi

Nehejdå! Det satt inte alls långt inne. Jag har väl aldrig gjort nån hemlis av att jag tycker att ZX6R-03 är den bästa hoj jag kört?

Se bara:

kawasaki-zx6r-fart.jpg

Lokke

Bullshit Racing
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
BMW R1200GSA -12, Suzuki GSX-R750 K3, Yamaha XV1100 -91
Mattias skrev:
ZX6RR är en grund för att bygga RÄSER. I okittat originalskick spöar den inte 636:an. Ska man inte tävla ska man definitivt ha en ZX6R. Bästa hojen hittills. Köp en, du kommer inte att bli besviken.

Fast CBR600RR går inte heller av för hackor. Något mer lättkörd än Kawan, och bättre kvalitet. Dock irriterar bristen på bagageutrymme. Och Hondans sadel är HÅRD!

Får man fråga dina mått och vikt?
Det är ju förstås mycket individuellt, men hur tror du zx-6r är för en 190cm och 98kg pilot, jämfört med cbr'n i standard skick? Jag menar både fjädringsmässigt å sittstälnning. Vore kul å hör åsikter av dom som provat båda.

Mattias

Very nice
Personal
Gick med
24 Feb 2002
Hoj
GSX-R750WT + G650X Moto
Lokke skrev:
Får man fråga dina mått och vikt?
Det är ju förstås mycket individuellt, men hur tror du zx-6r är för en 190cm och 98kg pilot, jämfört med cbr'n i standard skick? Jag menar både fjädringsmässigt å sittstälnning. Vore kul å hör åsikter av dom som provat båda.

180 cm/77 kilo vid körtillfället. Nu är jag fetare...

CBR600RR är pytteliten. Jag tror att Kawan passar bättre för riktiga karlar.
Hondan kändes mer lättkörd, men å andra sidan åkte jag inte några riktigt långa repor med den. Kawan plågade jag utmed slingerbulten massor av gånger och det är den bästa hojen jag kört där (och nån annanstans). Köp en Kawa, du blir inte besviken...

Zilversurfer

Så, in i träsket igen
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
RSV4 Factory
Jag är 194, 93 kg känner mig som en ihopkrupen fågelunge på alla sporthojjar. Men ZX6 R, är den roligaste sporthoj jag kört, och det har blivigt ett antal genom åren.

Köööööp!!

Mvh//ZS

Bifogat

• 135_3554 zilver.jpg
    135_3554 zilver.jpg
    48.5 KB · Visningar: 46
Last edited:
Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...