Slappa
Rage closed inside!
Tack.
Det är min R32.
Varför står den stilla då?
Tack.
Det är min R32.
Varför står den stilla då?
Du har förståss mätt upp hur mätkabeln beter sig spänningsmässigt när du slår till tändningen? hade vart intressant. Det gör ju att man får lite mer reda på hur det borde kopplas för det borde ju fungera med de grejerna du har utan extra relä osv.
Den gråa tänkte jag närmast på som kopplas till oljelampan. om jag nu såg helt rätt.
hmm verkar lurigt men utan att veta närmare verkar det som om att lampan ska vara matad med ständig plus och "boxen" kopplar bort jorden när oljetrycket är det rätta.
För slår du till tändningen ska det ju vara minus i så fall på den gråa. Som alltså bryts upp när oljetryck upnåtts.
Men vem vet hur det ska vara.
Bara lite jag spånade på när jag läste ditt problem men du verkar ju ha koll på läget ändå.
I did it
Såg lite mörkt ut efter en stund men nu jävlar
Då var en beställning lagd från kjell o Company
Några kontakdon med snäpplås samt dioder i olika färger och fem meter kabelsleeve så att elsystemet blir lite vackrare att titta på.
En annan nyhet är att personen jag delat garage med flyttar ut denna veckan och jag kommer därför ha hela garage A 50 kvm för mig själv.
Känns underbart för nu får jag en garageplats till Skylinen och massor med plats att skruva hoj på
Gratulerar!
Blir inte hyran högre när vederbörande flyttar ut? Eller du bara slipper ha "sällskap"?
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|