Ronny A
Skogstomte
- Gick med
- 24 Jul 2007
- Hoj
- Honda Vfr 800 02:a,Honda Cb 750 f -81,Ktm 640 Adventure 05:a,Äldre maskiner-sålt: Suzuki rmx 250 -91 ,Ktm 250 exc-f -07 Bandit 600 96
Ska ha en ny maskin nu till våren,så ja kollar runt lite på diverse hojjar.
Ska ha en pigg,bekväm touringmaskin,som 2 åker gott på.
Vfr 800 har jag provat en,o den va i mitt tycke helt ok,sitter nu o sneglar på en kaxa ZZR 1200..
Har ikke testat nån sånn hojj,så frågar då såklart..hurdan e denhär maskinen att köra o åka på?
"Standard-fel" för modellen?
Förbrukning??
Nått speciellt o kolla på,eller va extra uppmärksam på vid provkörning?
Vfr:en e ju lite av en evighetsmaskin,o har ett sabla gott ljud ur v-motorn...så e lite småsugen på en sånn..men en större maskin e ju inte helt fel med mera vrid.
Samt kanske bekvämare att köra långt på??
Häv på med info,ni som har.
tips på andra maskiner innom samma område tar jag oxå..prismässigt nånstans mellan 40 o 60 papp.
Ska ha en pigg,bekväm touringmaskin,som 2 åker gott på.
Vfr 800 har jag provat en,o den va i mitt tycke helt ok,sitter nu o sneglar på en kaxa ZZR 1200..
Har ikke testat nån sånn hojj,så frågar då såklart..hurdan e denhär maskinen att köra o åka på?
"Standard-fel" för modellen?
Förbrukning??
Nått speciellt o kolla på,eller va extra uppmärksam på vid provkörning?
Vfr:en e ju lite av en evighetsmaskin,o har ett sabla gott ljud ur v-motorn...så e lite småsugen på en sånn..men en större maskin e ju inte helt fel med mera vrid.
Samt kanske bekvämare att köra långt på??
Häv på med info,ni som har.
tips på andra maskiner innom samma område tar jag oxå..prismässigt nånstans mellan 40 o 60 papp.