Ska jag köra Kawasaki eller Yamaha nästa år?
Faktiskt lite svårt att "välja". Jag har haft typ hur många R1r som helst... 98, 02, 03 i delar, 04, 05 i delar, 07 (som jag aldrig körde)... o ett par av varje. Jag är duktig R1-nörd alltså. R1 är alltid bra, men det börjar bli "tjatigt"
Vad tycker ni?
Kawasakis nya hoj är ju helt klart vass, och faktiskt snyggare än på länge. De är även kända för att ha en massa effekt. Hojen är nyutvecklad vilket kan medföra en del barnsjukdomar, men jag tror nog att Kawasaki är så pass med i spelet att det mesta är tipp-topp. Det var nog värre förr (före -00) tror jag.
Yamaha är ju en "safe"-grej. Jag vet att Yamaha är bra, finns massor av reservdelar på begagnadmarknaden. Jag kan hojen innan och utan... näst intill iaf.
Rösta och skriv gärna något... =)
Fast jag kommer INTE köra en grönlackerad hoj.
Och nu gäller inga andra hojar eller.. så varken honda sukka osv. inte sugen alls på dom hojarna.
Faktiskt lite svårt att "välja". Jag har haft typ hur många R1r som helst... 98, 02, 03 i delar, 04, 05 i delar, 07 (som jag aldrig körde)... o ett par av varje. Jag är duktig R1-nörd alltså. R1 är alltid bra, men det börjar bli "tjatigt"
Vad tycker ni?
Kawasakis nya hoj är ju helt klart vass, och faktiskt snyggare än på länge. De är även kända för att ha en massa effekt. Hojen är nyutvecklad vilket kan medföra en del barnsjukdomar, men jag tror nog att Kawasaki är så pass med i spelet att det mesta är tipp-topp. Det var nog värre förr (före -00) tror jag.
Yamaha är ju en "safe"-grej. Jag vet att Yamaha är bra, finns massor av reservdelar på begagnadmarknaden. Jag kan hojen innan och utan... näst intill iaf.
Rösta och skriv gärna något... =)
Fast jag kommer INTE köra en grönlackerad hoj.
Och nu gäller inga andra hojar eller.. så varken honda sukka osv. inte sugen alls på dom hojarna.
Last edited: