Jag känner igen fenomenet med barn och tidsbrist
Enkelinsuget byggde jag själv efter att ha köpt förgasaren från Braigasen med bestyckningsgaranti, ca 2000:- blev det.
Visst hade jag kunnat spara en slant på att köpa begagnat men nu har jag bra support och fria byten av munstycken tills jag blir nöjd.
Jag har inte hunnit provköra än eftersom jag inte är klar med frambroms och avgassystemet men det är bara dagar bort.
Jag kan göra ett insug till dig om du inte behöver det superfort, har häcken full för närvarande.Måste vara grymt gott att ha gjort första provturen nu!
Bestyckningsgaranti låter vettigt, speciellt när man inte är så erfaren på området själv. Att hojen går rent är ju hyfsat viktigt. Det får bli en kontakt med BIG för mig också.
Apropå insuget. Det ser riktigt trevligt ut. Är det helt omöjligt att få dig att göra ett till och sälja?
Rigtigt snyggt! Kan du tipsa om sadelmakare??
Redigt snygg sadel du!
Grattis och fin blev den.
Testkört lite till i dag efter att ha laborerat med byten av huvudmunstycken är jag tillbaka till det som satt monterat vid leverans. däremot har jag lyft nålen ett hack och bytt pilotjet från 30 till 25. nu går den hyfsat bra på belastning och enda riktiga problemet är att den vill dö när man slår av gasen vid frikoppling.
Maskinen känns riktigt pigg och har helt ändrat karaktär gämfört med tidigare CV fuggar.
View attachment 406566View attachment 406567View attachment 406568View attachment 406569View attachment 406570
Nu har jag sänkt priset på hojen till 16000 skr, kom och köp så jag får loss stålar till mitt nya projekt.
/// Magnus
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj
Kinesiska motorcykeltillver... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
ExploreBike: Baltikum
Baltikum är en fantastisk d... |