strom_robert
Ström
Jag har både kollat mina ventiler och shimsat om ett par av dem. Det är lite pill, men det är inte svårt. Var också inne hos en handlare och frågade om pris ( 8000 för ventiljustering) fan heller.....
Har faktiskt en "manual" för ventiljustering som är skriven av en amerikan och den är riktigt bra. Följer man den så är det inga problem. Om det är någon som är sugen på den så kan jag skicka den.
Är du inte helt obekant med en skiftnyckel så servar du din maskin lätt själv.
Måste säga att 12:an är en billig hoj att äga, billig försäkring (5000 . Sen ska man åka på ett sporttouringdäck typ Michelin pilot road eller metzeler roadtech 6. Har använt mig av båda dessa och kört frisk körning i 1000 till 1500 mil/däck.
Köp och få billig körglädje och kraft.
Har faktiskt en "manual" för ventiljustering som är skriven av en amerikan och den är riktigt bra. Följer man den så är det inga problem. Om det är någon som är sugen på den så kan jag skicka den.
Är du inte helt obekant med en skiftnyckel så servar du din maskin lätt själv.
Måste säga att 12:an är en billig hoj att äga, billig försäkring (5000 . Sen ska man åka på ett sporttouringdäck typ Michelin pilot road eller metzeler roadtech 6. Har använt mig av båda dessa och kört frisk körning i 1000 till 1500 mil/däck.
Köp och få billig körglädje och kraft.