Dom är bara roliga o köpa, sen är det inget kul.Känns som att motorn kommer att explodera när som helst. Men jag håller med om att dessa småhojar är rätt coola och jag hade gärna haft en.
Jo, med tanke på att det gick att varva mer för 30 år sedan borde det gå fint nu.Borde man inte kunna varva ett par-tre tusen rpm till?
Svårt att tänka mig att den blir särskilt extrem med tanke på den relativt låga effekten.Värmeutvecklingen i den motorn?
Om man jämför med andra A2-hojar som har ungefär samma effekt, så hade jag mycket hellre haft denna för ljudet och motorkaraktären.Dom är bara roliga o köpa, sen är det inget kul.
Alla vet att en R4 på 600 är lite rejsig om dem får varv men är klen.
Dessa är som en trimmad moppe ala DT50 med 5.5 hästars cylle , rödsträck för o ens hänga med trafik - inget kul alls
Finns ju 400cc hojar så du slipper ligga på rödsträck vid tomgång.Jo, med tanke på att det gick att varva mer för 30 år sedan borde det gå fint nu.
Är väl kostnadsbesparing, livslängd eller att den ska matcha A2 (35kW) spec.
Du gjorde mig nyfiken, när det dyker upp bänkkurvor på denna ska jag ta mig en titt på vad 3000rpm kan göra, även om effekten inte får öka.
Svårt att tänka mig att den blir särskilt extrem med tanke på den relativt låga effekten.
Om man jämför med andra A2-hojar som har ungefär samma effekt, så hade jag mycket hellre haft denna för ljudet och motorkaraktären.
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|