Är det så? Även i Supersport 300?
21 sekunder in i klippet ser man ju att det står SuperCharged.
Så atte, den verkar intressant. 65k i handeln?
Helt säkert, det finns alltid lite extra tid i nya däck och vem vill åka långsammare än det går..
Minns en junior som hade nya däck varje race när 4-T precis hade börjat användas, "det är bättre så" ..
Jag tror det är det sistnämnda; att fokusera på att köra och inte på att få ihop tillräckligt med däck är jätteskönt! Och faktiskt, det är ju ett SJUKT resursslöseri vi håller på med i Superstock 600 och Superbike; 2-3 set däck per helg är vansinnigt!
Så, YES, det är supercoolt med racing med mer effektsvag hojar! Även om jag med mina 186 cm och 80 kg inte passar in där...
Vi får starta en specialklass med småhojar för storväxta folk med trasiga kroppar. 100 kg 192 cm rimmar illa med småhojarna med.
dom som väger under 0,1 ton måste vikta upp sig med ryggsäck fram för att nå den normala mans vikten på minst 100kg annars verkar vara en riktigt kul hoj kawa visar vägen
Jag tror tyvärr att kubikhetsen och A2-klassen kommer käppa sönder hela hjulet för modellen i väst. Även om jag faktiskt tjatat i åratal om en 250cc radfyra som är en riktigt sporthoj som det här iaf verkar vara lite grand.
ja tyvärr tror jag du får rätt men ett bra initiativ av kawa hoppas andra tillverkare hänger på
Kom igen nu, var inte så bitter, se framåt!!! Om denna blir verklighet så MÅSTE man inte ha skit under naglarna och vara kompis med en bra kolvleverantör!
Vi behöver den här i Europa!
45 kusar känns ju tyvärr inte stekhett... Jag tänker på att jag, när jag var 16, hade en vässad 125:a med drygt 30 hästar och 105 kilo torrvikt. Chassit torde vara mycket bättre på Kawan, men effekten får de jobba lite på om det ska bli en kul maskin tror jag.
Skulle den inte ha 55 hästar i r-utförande? Eller är det kusar på vev konstra bakhjul som vi snackar, då lär ju dom gamla tvåtaktarna också tappa en hel del.45 kusar känns ju tyvärr inte stekhett... Jag tänker på att jag, när jag var 16, hade en vässad 125:a med drygt 30 hästar och 105 kilo torrvikt. Chassit torde vara mycket bättre på Kawan, men effekten får de jobba lite på om det ska bli en kul maskin tror jag.
182 kilo våt är ju inte långt ifrån en literklubba! Då tar jag hellre en Vitpilen 701 som smiska småvägar-hoj. Lättare, mycket mer effekt och mer passande för min pappakropp.45 hk kan jag leva med men 182 kg våtvikt känns ju mer tveksamt. En sån här sak vill man ju ska väga typ 130 kg, DÅ tror jag den skulle bli kul även med 45 pållar
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
Sena 60S intercom
Sena 60 S med förbättrad Me... |
|
Triumph Speed Triple 30 år
Tiden flyger, som man säger... |
|
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |