Kawasaki zx6r fighter -01

AndreasNo

Bannad
Gick med
11 Jul 2006
Hoj
CBR600RR -03
schneberger skrev:
2626175 detta blir nog bra.. ser fram emot slutresultatet . en del har ju tur och får usdgaffel gratis på köpet med hojen :p köp en ny undertray till den .. och så fixar du en trevlig framlampa fast inte den som folk in usual cases kör med.. för den är inge snygg.. lycka till

Kommer inte bli nå speciellt direkt, inte så överdrivet mkt pengar till övers.
Se va undertray kostar så kanske de blir en sån..
Fundera lite på att svetsa till nå i aluminium om ja skulle kunna lyckas me de :va

Duger denna lampa?

Bifogat

• lampa.JPG
    lampa.JPG
    63.7 KB · Visningar: 82

schneberger

Bannad
Gick med
26 Sep 2005
Hoj
CC Dominator
som tur var så var min gode vän tranicos vänlig nog och slog mig i huved och pissade på mig när jag låg ner medans han vänligt talade om att jag hadde fel på synen

AndreasNo

Bannad
Gick med
11 Jul 2006
Hoj
CBR600RR -03
schneberger skrev:
2626290 som tur var så var min gode vän tranicos vänlig nog och slog mig i huved och pissade på mig när jag låg ner medans han vänligt talade om att jag hadde fel på synen

Så e de.. de e ju ba synd att du hade fel.. men men..

-----------

Kollat vidare lite på angående om jag ska ha polerat tanklock eller ej samt skruvarna, vore ju snyggt me helt polerat o samma me skruvarna, fast själva locket o skruvarna svarta funkar ju fint de me... fan vikket dilemma asså...
Hilfe :kocko

matte_mannen

Ny medlem
Gick med
25 Aug 2003
Hoj
sc28 fighter (såld) - Nu med XL moppe (xr600r)
AndreasNo skrev:
2626359 får la försöka våga mig på dedär me ebay...

Det har jag precis gjort! Köpte precis en förarsadel, men förlorade passagerar sadeln i sista sekunden störande:mad:

Men det var ju första gången så det är väl bara att lära sig av sina misstat:)

Fin hoj föresten:tummenupp Skulle inte du bygga om till plastraket? Kul att du kommit på bättre tankar nu!

Last edited:

AndreasNo

Bannad
Gick med
11 Jul 2006
Hoj
CBR600RR -03
matte_mannen skrev:
2626436 Det har jag precis gjort! Köpte precis en förarsadel, men förlorade passagerar sadeln i sista sekunden störande:mad:

Men det var ju första gången så det är väl bara att lära sig av sina misstat:)

Fin hoj föresten:tummenupp Skulle inte du bygga om till plastraket? Kul att du kommit på bättre tankar nu!

Ah, se ifall ja orkar ta mig tid o lära mig dedär, buda hem en magkåpa o undertail åt mig e du snäll ;) ..

Ja nej, de blir te o njuta av en fighter en sväng istället o sen köpa en "färdig" plastraket när ja tröttnat på denna hoj...

matte_mannen

Ny medlem
Gick med
25 Aug 2003
Hoj
sc28 fighter (såld) - Nu med XL moppe (xr600r)
AndreasNo skrev:
2626476 Ah, se ifall ja orkar ta mig tid o lära mig dedär, buda hem en magkåpa o undertail åt mig e du snäll ;) ..

Ja nej, de blir te o njuta av en fighter en sväng istället o sen köpa en "färdig" plastraket när ja tröttnat på denna hoj...

Tja!
Finns undertails i tyskland som du kan köpa via e-bay för 39 euro, men då ingår inga lysen. Blir kanske en sån för mig...
http://cgi.ebay.de/Heckunterverklei...ryZ49936QQrdZ1QQssPageNameZWD1VQQcmdZViewItem

Låter som en dra idé att fortsätta köra fighter, det är ju det som gäller för gata!:tummenupp

AndreasNo

Bannad
Gick med
11 Jul 2006
Hoj
CBR600RR -03
Legat o funderat lite på om jag ska lackera tanken själv, låta den vara, eller lämna in den, men ja tror fan inte ja har råd att lämna in :va

AndreasNo

Bannad
Gick med
11 Jul 2006
Hoj
CBR600RR -03
:huvet Ligger man inte vaken hela natten o tänker på exet så ligger man vaken hela natten o tänker på va man ska göra med hojen :gnissla :gnissla

Komme fram till att det nog blir en svart lack i samma svarta som ramen oså antingen svart "kawasaki" som orginal på tanken i då antingen dekal eller lackat mattsvart..hm...

Nu ska jag bara leta på en billig lackerare...

AndreasNo

Bannad
Gick med
11 Jul 2006
Hoj
CBR600RR -03
Nu har jag iaf "polerat" klart tanklocket..

Jag är lat så de fick räcka med att ta bort färgen o få till en borstad aluminiumlook typ.. :va

Sådär superpolerat så de e som en spegel känns för mesigt på en fighter ;)

Bifogat

• IMGP3685.JPG
    IMGP3685.JPG
    81 KB · Visningar: 58
Nyheter
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM

KTM har lanserat en helt ny...

ExploreBike: Gotland Grand National 2.0

Foto: Creativeflipp Gotl...

Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX

Kawasaki har uppdaterat sin...

Uppdaterad Triumph Trident 660

Triumph har presenterar en ...

Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...