Kawasaki Zx6r Stulen!

MrPhill

Ny medlem
Gick med
30 Mar 2006
Ort
Umeå
Hoj
Kawasaki Zx6r
Surt som fan! Men natten till fredag stals min Kawasaki Zx6r -01 Blå stulen ur garaget!

MvH Danne!
 
Last edited:

-Freddy-

Guest
MrPhill skrev:
2370534 Surt som fan! Men natten till fredag stals min Kawasaki Zx6r -01 Blå stulen ur garaget!

Tänkte ni kan väl hålla ögonen öppna men tveksam på att den finns kvar i stan!

Reg nummret är RZO 643

Ni når mej på mess här eller Telefonnummer 070-36 58 455 Eller 070-247 68 16

MvH Danne!

Vilket område blev den stulen på?
 

NoNameNN

Okänd
Gick med
14 Jun 2006
Ort
Umeå
Hoj
RGV250
Om jag ser en blå Zx6r så ska kolla reg nr , är den ej skyltad så får man smyga efter...
 

Honken

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Umeå
Hoj
950 SE
Tyvärr är den knappast kvar i stan... Vi har ju varit med om liknande grejer förut i den här stan! Troligtvis far hojarna utomlands! Hoppas du har stöldförsäkring!

När jag såg att Johans 525:a blev stulen åkte jag till garaget och låste fast min hoj ordentligt! Jäklar om man skulle få tag i personerna som sysslar med såna här saker! Skulle troligtvis få värre straff än dom men det skulle det vara värt!

Ska dock hålla ögonen öppna efter ZX6:an
 

Mell

På bättringsvägen, den bästa vägen!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Skellefteå
Hoj
ZX12R -02 i delar
Honken skrev:
2371966 Tyvärr är den knappast kvar i stan... Vi har ju varit med om liknande grejer förut i den här stan! Troligtvis far hojarna utomlands! Hoppas du har stöldförsäkring!

Den är nog i Skellefteå...
 

MrPhill

Ny medlem
Gick med
30 Mar 2006
Ort
Umeå
Hoj
Kawasaki Zx6r
Mycke möjligt! Känns ändå som man inte vill ha tillbaka den. Vet juh inte va det är för rallare som lagt händerna på den.
 

Mell

På bättringsvägen, den bästa vägen!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Skellefteå
Hoj
ZX12R -02 i delar
Precis, kört skiten ur den eller ollat den runtom. Nästan bäst om den är helt skrot eller aldrig hittas.
 

DR-Zätare

Schneller & schneller!
Gick med
16 Jun 2003
Ort
Umeå
Hoj
Ein liter Blitzkrieg-RR
Är det försäkringens stöldmoment eller vagnskademoment som täcker skador på en hoj pga ett stöldförsök eller om hojen stjäls och sedan återfinns med skador? Det kanske finns ett uppenbart svar men jag har inte läst försäkringsvillkoren på min försäkring och detta kan ju spela en stor roll om hojen bara är halvförsäkrad.
 

XT

Medlem
Gick med
3 May 2005
Ort
Umeå
Hoj
BANDIT 1200N -03
DR-Zätare skrev:
2374476 Är det försäkringens stöldmoment eller vagnskademoment som täcker skador på en hoj pga ett stöldförsök eller om hojen stjäls och sedan återfinns med skador? Det kanske finns ett uppenbart svar men jag har inte läst försäkringsvillkoren på min försäkring och detta kan ju spela en stor roll om hojen bara är halvförsäkrad.


Alla skador som är relaterade till stölden skall täckas av stöldförsäkringen. Jag hade en bil som blev duktigt sargad efter ett inbrottsförsök och min stöldförsäkring täckte alla skador på dörrar och inredning. Jag hade bara halvförsäkring på bilen.
/Anders
 

riverrafter

En afrikansk pungråtta
Gick med
6 Feb 2005
Ort
7:e våningen
Hoj
äldre Yamaha
Fundering

Undrar om inte flertalet tjuvar kör försiktigare än de flesta jag har sett dundra runt på sina hojar...
:)
 

Wrath

Ny medlem
Gick med
26 Nov 2004
Ort
Umeå
Hoj
KTM 990 SMR 2011
Mell: Du hade nästan rätt , den hittades i Piteå av Polisen i veckan... får väl se om det är nåt kvar av den då dom besiktat den...
 

obruT

stolt stoltare (nu dubbelt så stoltast)
Gick med
6 Mar 2003
Ort
umeå
Hoj
Rd 500 -84 RD 500 -85 projekt TZR 250 -87 för vintern och en R1:a för bana som är till salu
riverrafter skrev:
2374939 Undrar om inte flertalet tjuvar kör försiktigare än de flesta jag har sett dundra runt på sina hojar...
:)

och hur många tjuvar har du set köra hoj:D :D

vet hur det gick med min/mina hojjar iaf

tyvärr gick det bra med tjuvarna

den RD;n gjorde 170 enl polis med 2 på hojjen:tummenupp
 
Nyheter
ExploreBike: Nordkap och Trans Euro Trail

En dröm sedan många år har ...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Foto: LEON Transportstyr...

Aprilia RSV4 X ex3ma

Aprilia har presenterat RSV...

EIB-lån finansierar eldrivna motorcyklar från Stark Future

Europeiska investeringsbank...

Ökat antal tillåtna elever för handledare föreslås

Transportstyrelsen har före...

Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Top