Mavve
Ur-medlem sen 2002.
Toyman skrev:2621042Denna helt gröna variant utav dubbel R är till salu på blocket nu nov 2006.
Kolla den så får ni ett hum utav prisnivån.
http://www.blocket.se/vi/7957095.htm?ca=15_s
Någon som har info om denna variant, Är den en bastard?
En kille som tror att han har världens mest unika motorcykel, ja lika ovanlig som Yamaha R7.
Han är bara kollossalt opåläst och varje gång jag ser annonsen skrattar jag ihjäl mig. Han har nu sänkt priset från 90.000kr till 70.000kr.
Varför det då? Har hojen gått sönder under tiden han inte fått den sålt så att han måste sänka priset med hela 20.000kr?
Nej, det är för att hojen är värd kanske som absolut mest 50.000kr och det är att ta i som fan verkligen.
Minns inte om det togs in dubbelR i Sverige, men troligtvis är denna gröna dessutom importerad, vad det nu ska spela för roll.
Jag hade köpt den gröna i somras för 50.000kr men han begärde ju 90 då
Köpte min enkelR -00 istället i dessutom bättre skick. för under hälften av de pengar han begärde då.
Han köpte den kanske för 70tusen för några år sen utomlands och tänkte tjäna lite på det i somras - nu vill han bara ha igen pengarna antar jag.
Jaja, man får ju göra som man vill.
Jag har originalkvitto på min BMW750iL -90 på 1,1miljoner - det ska jag begära för den om den ska ut på blocket