Tjo!
Blev ny medlem här igår typ och köpte hoj för en vecka sedan!
Vad är det som gör att man måste genast ge sig på och skruva ner slipa och leva faan när man knappt har kört den....
Projekt Mattsvart
Precis som det låter! (ja det är många som gör det men inte som jag ska.
har ingen erfarenhet av hojar men nu ska det fixas så den gamla 97an får nytt liv och utseende.
Eftersom det är åkväder snart så blir det inte en total blåstning utan ska bara fixa ny lack på kåpor fälgar och bort med touring blinkers, hugger och undertail.
(någon som vill bli av med en hugger!?)
Hur låter det med täckfärg i mattsvart, emblem(eget typsnitt) högblank svart, högglanspolerade fälgsidor med högblank svart i mitten, till vinter blir det att plocka ner den helt och lacka ramen sidenvit med matt klarlack.
Ja just det sen måste jag väl skaffa mig mc kortet med hmmm.
Hoppas det är någon som har lust att följa med bygget/uppfrächningen.
Sambon får man ju ingen bekräftelse av, hon vill bara köra när det är klart hon har ju redan kort hehehe.
Ha en trevlig helg gubbar och gummor
Blev ny medlem här igår typ och köpte hoj för en vecka sedan!
Vad är det som gör att man måste genast ge sig på och skruva ner slipa och leva faan när man knappt har kört den....
Projekt Mattsvart
Precis som det låter! (ja det är många som gör det men inte som jag ska.
har ingen erfarenhet av hojar men nu ska det fixas så den gamla 97an får nytt liv och utseende.
Eftersom det är åkväder snart så blir det inte en total blåstning utan ska bara fixa ny lack på kåpor fälgar och bort med touring blinkers, hugger och undertail.
(någon som vill bli av med en hugger!?)
Hur låter det med täckfärg i mattsvart, emblem(eget typsnitt) högblank svart, högglanspolerade fälgsidor med högblank svart i mitten, till vinter blir det att plocka ner den helt och lacka ramen sidenvit med matt klarlack.
Ja just det sen måste jag väl skaffa mig mc kortet med hmmm.
Hoppas det är någon som har lust att följa med bygget/uppfrächningen.
Sambon får man ju ingen bekräftelse av, hon vill bara köra när det är klart hon har ju redan kort hehehe.
Ha en trevlig helg gubbar och gummor