Mr.Steen
Gudomlig sporthojare
Hur går det för dig
Hur går det för dig
Hej
Vad roligt du måste lägga upp bilder på lacken. Blir det Elmia sen i påsk?
Hur får du plats med alla fordon? När jag besökte dig sist i Torslanda var det precis att du fick plats med allt. Det måste vara rena drömmen att ha ett riktigt garage med verktyg
Ja tyvärr har forumet blivit lite tråkigt, inte allt för många som skriver i byggtrådarna nu för tiden... I min friggebod är lampans flit tänd, har blivit alldeles för många timmar det senaste men vad gör man inte för sin hobby
Försöker hinna få klart hojen jag köpte av Andersson turbo i somras, hoppas på att hinna med till Scandinavian motor show 1 november. Har gjort en riktigt storservice av maskineriet och putsen börjar att infinna sig
Hej Fredrik. Det går bra
Jag har köpt mig en Jeep Wrangler också att pyssla med.
Har fått tillbaka alla hoj prylarna med ett par varv extra klarlack så jag skall väl skruva ihop den nu i vinter.
Dock har väl inte intresset varit så stort för mitt bygge av sporthoj pöbeln så intresset har svalnat något ifrån min sida att posta uppdateringar
Men några uppdateringar till blir det väl.
Hur går det själv förresten? Inte sett någon större aktivitet hos dig heller det sista.
Mer nostalgi?? Eländigt att erkänna men den är nästan klar men ett litet irriterande oljeläckage har gjort att den blivit stående??
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|