smoothes
Ny medlem
Hej är ny här. Jag hoppas att jag inte postar i fel avdelning m.m
Det är så att jag har blivit sugen på en Kawasaki zzr 600 1990 som första mc för mig.
1. Nybesiktad 2 år fram.
2. nytt bakdäck
3. han ska byta oljor så det är gjort.
7000mil och 10 ägare.
Jag själv tycker den ser rätt fin ut för mig då! :]
priset ligger på 15000.
Ja sen var det väl inget direkt specielt men eftersom den gick igenom besiktning ska den väl ändå vara hyfsad?
Blir som billigast för mig också att ta en sådan. Körde upp med en 750 och hade lånat en sport 600 så jag vet väl ungefär hur dom är att köra iaf!
Vad är bra , dåligt med den här mcn?
Vanliga fel?
Var hittar man billiga delar?
Ge mig mycket tips. jag är sugen på att dra och titta på den på fredag. Och ska då gärna ha bestämt mig om hur det blir.
Tackar så väldigt mycket för tips och råd som jag kan få..
Vill inte köpa en mc där jag måste tex börja byta en massa grejor redan nu direkt till sommaren. Möjligtvis framdäcket till nästa sommar.
Det är så att jag har blivit sugen på en Kawasaki zzr 600 1990 som första mc för mig.
1. Nybesiktad 2 år fram.
2. nytt bakdäck
3. han ska byta oljor så det är gjort.
7000mil och 10 ägare.
Jag själv tycker den ser rätt fin ut för mig då! :]
priset ligger på 15000.
Ja sen var det väl inget direkt specielt men eftersom den gick igenom besiktning ska den väl ändå vara hyfsad?
Blir som billigast för mig också att ta en sådan. Körde upp med en 750 och hade lånat en sport 600 så jag vet väl ungefär hur dom är att köra iaf!
Vad är bra , dåligt med den här mcn?
Vanliga fel?
Var hittar man billiga delar?
Ge mig mycket tips. jag är sugen på att dra och titta på den på fredag. Och ska då gärna ha bestämt mig om hur det blir.
Tackar så väldigt mycket för tips och råd som jag kan få..
Vill inte köpa en mc där jag måste tex börja byta en massa grejor redan nu direkt till sommaren. Möjligtvis framdäcket till nästa sommar.
Last edited: