Kemora 2013 V21

crazy skåning

SBK #46
Gick med
23 Aug 2008
Hoj
vtr sp1 (såld) och en husa busa 650 (såld) ktm 660 smc (såld) yamaha yzf r1 turbo (såld) hayabusa turbo ala mums mums (Såld) Suzuki Gsxr 1000 k9 banhoj och en Suzuki Rmz 450
IMG_3874.jpg
Vet nån vad killen heter med denna hoj han filmade när jag och roffe knäskrapade hade velat ha en kopia på filmen

crazy skåning

SBK #46
Gick med
23 Aug 2008
Hoj
vtr sp1 (såld) och en husa busa 650 (såld) ktm 660 smc (såld) yamaha yzf r1 turbo (såld) hayabusa turbo ala mums mums (Såld) Suzuki Gsxr 1000 k9 banhoj och en Suzuki Rmz 450
Tjena!

Jajemensan, de har jag.

Har en hel del klipp som jag tankade över på Rics dator. Måste hämta och skumma igenom så skickar jag videon till dig! :)

Fint fick ni med alla fotona från vår dator annars så skicka din mail adress så får du dom

dukka

Ny medlem
Gick med
1 Apr 2011
Hoj
2011 Aprilia RSV4-R APRC, 2006 Ducati S2R 1000
Om ni klickar in er på ftp://proxy01.pnab.net och loggar in med kemora / kemora2013 så kommer det att ligga en massa bilder där senare under kvällen. Det är sjyssta bilder på dom flesta i dom flesta grupperna. En del har fått förmånen att få fler.

Med vänlig hälsning
Göran

roffe_s

nu med skägg men ännu utan väst & bumse
Gick med
11 Aug 2005
Hoj
2 x 12 dl njurpaj -20 resp -22
Men Du är väl för go :) Jag har laddat upp filmen där jag låg bakom Dig i original samt håller på att ladda upp ett gäng bilder från min kamera under mappen "Roffe". Det är jag och syster-tysk som hållit i kameran, vissa förekommer mer än andra. Vissa bilder från de ystert dansande Emmenkoski-älvorna behåller jag på min egen disk för eventuell publicering på facebook om anledning uppkommer...

Bilderna är optimerade - PM:a om någon vill ha originalstorlek!
Om ni klickar in er på ftp://proxy01.pnab.net och loggar in med kemora / kemora2013 så kommer det att ligga en massa bilder där senare under kvällen. Det är sjyssta bilder på dom flesta i dom flesta grupperna. En del har fått förmånen att få fler.

Med vänlig hälsning
Göran

Last edited:

dukka

Ny medlem
Gick med
1 Apr 2011
Hoj
2011 Aprilia RSV4-R APRC, 2006 Ducati S2R 1000
Underbart! Jag håller på att ladda upp bilderna. Kan hända, inte säkert men fullt möjligt att det råkar följa med någon bak eller något annat kul. Alla bilder är högupplösta i orginalstorlek. Tror jag och Andreas samt andra som lånade kameran lyckats knäppa runt 500bilder eller nått :). Bara rota runt, finns säkert en ny bakgrundsbild till dom flesta :).

Med vänlig hälsning
Göran

Men Du är väl för go :) Jag har laddat upp filmen där jag låg bakom Dig i original samt håller på att ladda upp ett gäng bilder från min kamera under mappen "Roffe". Det är jag och syster-tysk som hållit i kameran, vissa förekommer mer än andra. Vissa bilder från de ystert dansande Emmenkoski-älvorna behåller jag på min egen disk för eventuell publicering på facebook om anledning uppkommer...

Bilderna är optimerade - PM:a om någon vill ha originalstorlek!

Syster-Tysk

Fullgasförespråkare.
Gick med
3 Jan 2008
Hoj
KTM RC8R -11, BMW S1000RR -10 (såld), BMW HP2 Sport -08 (Skrotad -09), BMW R1200S -06 (Såld), Honda VFR 800 -06 (Såld)
Det är jag och syster-tysk som hållit i kameran, vissa förekommer mer än andra.

Kan meddela att bilderna är optimerade för 600cc och uppåt, 1000cc är att rekomendera. Försöker ni visa bilderna på typ 250cc och nedåt så kommer ni inte att se nåt alls. ;-)

Dennis_I

Norrland är vackert =)
Gick med
20 Mar 2004
Hoj
CBR1000RR -08
Hojjlös och eländig är man, sedan sitter man här å kollar hur kul ni haft... Blir så jädra brassar sugen, men när ekonomin repat sig efter mitt husbyggande =) måste jag köpa mig en banhojj så jag kan vara med igen... Jag känner att jag skulle behöva slå personbästa där innan jag kan vara nöjd =)

roffe_s

nu med skägg men ännu utan väst & bumse
Gick med
11 Aug 2005
Hoj
2 x 12 dl njurpaj -20 resp -22
Nu, kära lokala räcerhjältar, har Ni chansen att fightas om världens första klubbmästerskapsbuckla på Kemora! :) I juli kör ju SMC kurs och det blir steg 5 (licens) med början 17.00 på söndagskvällen den 14:e juli, därefter 4 dagar steg 6 (rejsträning) med miniendurance och klubbmästerskap!

Det vore väl för fränt om en norrbottning kunde bärga en buckla eller i vart fall en framskjuten placering?! Jag bedömer att Ni som kör tider neråt 1.15-1.16 definitivt kan vara med och fightas i den absoluta toppen. Och det är Ni ju några som klarar mer än väl:)

Så revidera Era semesterplaner och ägna hojen lite extra omsorg, mer info hittar Ni här: http://www.sporthoj.com/forum/showt...som-i-Kemora&p=5831800&viewfull=1#post5831800

Iskall

Sporthojsnörd
Gick med
18 Apr 2003
Hoj
R1M -15 & MT-10 SP -20
Då är man anmäld till steg 5 och 6 :)

Är det någon som hakar på?

crazy skåning

SBK #46
Gick med
23 Aug 2008
Hoj
Tjena!

Jajemensan, de har jag.

Har en hel del klipp som jag tankade över på Rics dator. Måste hämta och skumma igenom så skickar jag videon till dig! :)

Hur går det med videon :7peta:7peta:7peta

Burtan

Ny medlem
Gick med
16 Jul 2013
Hoj
GSXR 1000 -07, Harley Dyna CVO -08
Ny på forumet!
Hänger gärna med om det blir Kemora nästa år igen!!
/Björn Luleå

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...